in mijn tuin ....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roller
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 543

    #1

    in mijn tuin ....

    Korting op 420shop
    Hoihoi , terug van weggeweest , ga ik deze keer buiten in mijn tuin kweken
    ik zit alleen met het probleem , dat achter mij , een goeie 20meter een speeltuin is waar veel kinderen en ouders zijn
    ik zit tussen 2huizen in met mijn huis , maar heb schrik voor 'geuroverlast'
    ik ga een stuk of 6planten laten staan van de 25 die ik ga uitzaaien
    het is regulier zaad , dus liever wat teveel dan te weinig
    enig advies?

    cheerio

    Roller
  • orgasmatron
    Chronic Stoner
    • Jun 2010
    • 177

    #2
    Re: in mijn tuin ....

    Wat voor soort is het?
    Heb je een soort gekozen die minder sterk geurt of heb je zo ver niet nagedacht?
    Want die speeltuin op 20 meter van je planten kan wel eens voor problemen zorgen op een warme zomerdag: je wiet geurt sterker en meer kindjes en ouders in de speeltuin.

    Comment

    • roller
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 543

      #3
      Re: in mijn tuin ....

      C99 cheese , C99 , en supreme cheese ...

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: in mijn tuin ....

        die geuren wel sterk he....
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • roller
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 543

          #5
          Re: in mijn tuin ....

          jez

          ga ze voorgroeien en dan spot check doen ergens guerilla toch , wou pronberen hier thuis te doen
          het is wel zo dat links en rechts van me ook buren zijn , en een haag van 2,5meter hoog rondom men tuin

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #6
            Re: in mijn tuin ....

            ja maar die planten zullen wel te ruiken zijn in een straal van 300m als het goed waait
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • roller
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 543

              #7
              Re: in mijn tuin ....

              voorstel?

              Comment

              • thugz
                Amazing Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4284

                #8
                Re: in mijn tuin ....

                white whidow
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment

                • orgasmatron
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2010
                  • 177

                  #9
                  Re: in mijn tuin ....

                  Frisian dew, purple widow... de meeste 'echte' buitensoorten ruiken niet zo hard.
                  Naar mijn ervaring zijn paarse soorten (maar dan wel geen purple haze natuurlijk) geen stinkbommen en ze zijn meestal erg geschikt voor buiten.

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #10
                    Re: in mijn tuin ....

                    Mijn buurman had er in de tuin staan, ik heb nooit iets geroken. Ik zou mij daar buiten ni echt zorgen over maken eigenlijk.

                    Comment

                    • roller
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2010
                      • 543

                      #11
                      Re: in mijn tuin ....

                      wel als ouders op die speeltuin zijn dat rieken en dat melden , en zo een paar gevallen ? kan het nog wel is lastig worden denk ik

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: in mijn tuin ....

                        Dan zet je ze tegen het huis aan, zo ver mogelijk van de speelplaats en zorg dat ze absoluut niet te zien zijn als iemand door/over de schutting loert ?
                        Als de speelplaats op het Noorden ligt heb je minder kans dat men het ruikt, dan dat de speelplaats op het Zuid-westen ligt.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...