Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

    Korting op 420shop
    Hey

    Ik heb 2 autoflowers staan. 6e week bloei. Eerst waren de toppen compact , maar nu beginnen ze te strekken.
    Wat kan het probleem zijn en wat kan ik er aan doen ??

    #2
    Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

    Deze is een autofrisian dew
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

      Dit is een auto widow
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

        Staan gewoon te warm.Dat geeft gestrekte bloei-internodes.

        Comment


          #5
          Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

          De serre staat nu open waar het kan . Ze staan verder naar achter waar het dak hoger is . De laatsye dagen is het hier niet zo warm geweest , vorige week wel, hopelijk kan ik ze de komende dage afkoeling geven ze geven warm weer de komende dagen. Ik hoop dat het strekken snel stopt anders kan ik beter gaan knippen denk ik . Of zijn er nog andere mogelijkheden om het te doen stoppen ?

          Comment


            #6
            Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

            Uit de serre zetten. De mijne staan ook gewoon 24/7 buiten.
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

              Buiten zetten is niet echt een optie hier, wel een plekje met wat meer schaduw

              Comment


                #8
                Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

                Oorspronkelijk geplaatst door hippiekomeet View Post
                De serre staat nu open waar het kan . Ze staan verder naar achter waar het dak hoger is . De laatste dagen is het hier niet zo warm geweest , vorige week wel, hopelijk kan ik ze de komende dage afkoeling geven ze geven warm weer de komende dagen. Ik hoop dat het strekken snel stopt anders kan ik beter gaan knippen denk ik . Of zijn er nog andere mogelijkheden om het te doen stoppen ?
                Te vroeg oogsten zou ik niet doen. Als je dor te warm kweken gestrekte fluf toppen hebt dan kun je die gewoon normaal oogsten en roken. Op fluf zit ook gewoon flink wat hars op de calyxen en topblad. Je hebt enkel wat meer tak in je top. Verder is er niks mis met flufwiet.

                Misschien kun je een ventilator in de serre zetten die wat warme lucht kan wegblazen en op erg warme zonnige dagen zou je een schaduwdoek of oude glasgordijn op of onder het serre dak kunnen maken om te veel zon instraling te voorkomen. In de kastuinbouw wit men ook wel eens de ramen om te veel zon instraling te voorkomen.

                Comment


                  #9
                  Re: wiettoppen beginnen te strekken week 6 bloei

                  Dank je wel voor deze geruststellende info. Er is weinig over te vinden ik laat ze doen en hou de trichomen in het oog

                  Comment

                  Bezig...
                  X