Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

first time outside.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    first time outside.

    Korting op 420shop
    hee,

    ik heb een paar vraagjes over buitenwiet kweken.

    -welk plant is geschikt voor buiten? ik wou eigenlijk k2 of white widow maar zijn deze geschikt voor een eerste keer?

    - ik wil z in houten 50 liter bakken doen (2stuks = 2planten), en een in de open grond.

    - welke voeding?

    - welke mest?

    - en moeten er gaten in de boden van de pot?

    - zijn er nog andere punten waar ik op moet letten?

    ik denk dat ik voor de rest eigenlijk alles al weet van het ontkiemen tot aan het oogsten.
    SPaCeCaKe

    #2
    Ik heb Batmix klaarstaan. Als plantjes groot genoeg zijn kunnen ze daar in. In het begin stekgrond gebruiken anders verbrand je ze. Na 6 weken in de batmix geef ik ze terra grow van Plagron. Als het tijd is voor de bloei krijgen ze terra bloom, ook van Plagron. Gaten in de pot ben ik zelf ook nog niet over uit maar het kan geen kwaad volgens mij. Verder zijn er nog een berg punten uiteraard maar ik denk dat je het best maar beetje rond kan snuffelen op de site. Doe ik ook en dan word je vanzelf een berg wijzer.

    Succes met de kweek en maak foto`s he. Kweekverslagen zijn altijd welkom.
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    Comment


      #3
      -welk plant is geschikt voor buiten? ik wou eigenlijk k2 of white widow maar zijn deze geschikt voor een eerste keer?
      - en moeten er gaten in de boden van de pot?
      Ja, altijd.

      - zijn er nog andere punten waar ik op moet letten?
      Ja: of er mensen zijn die je plantjes kunnen zien staan. De kans dat je met dieven te maken hebt na verloop van tijd leunt aan tegen 50% als ik me vorig jaar nog goed herinner . Dus eventueel toppen in overweging nemen om de hoogte alsnog te beperken, dat ze niet van over je omheining te zien zijn bvb...

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        hee,

        bedankt voor die tips.
        heb vandaag drie white widow zaadjes gekocht en in de watten gelegt.

        met dieven zal ik niet te maken hebben dus het is onnodig om demeskes te toppe.

        ciao
        SPaCeCaKe

        Comment

        Bezig...
        X