Zelfkweekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StonieMontanna420
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 60

    #1

    Zelfkweekje

    Korting op 420shop
    Beste mede groenliefhebbers,
    Aller eerst stel ik mezelf even voor
    Ben en jonge onervaren kweker 19j heb eigenlijk weinig ervaring dit is mijn tweede kweekje de eerste is hellemaal fout gegaan omdat ik teveel experimenteerde en niet hellemaal wist wat ik deed. Ik heb ze 20mei ontkiemd

    ImageUploadedByTapatalk1435855221.388507.jpg
    Ze zijn nu 6weken oud de foto's zijn gisteren getrokken
    ImageUploadedByTapatalk1435855356.945462.jpg
    Kheb er 1getopt
    Maar wat ik me nu afvraag of ik nu al kan zien of het vrouwtjes zijn? Mvg StonieMontanna


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Zelfkweekje

    Vanaf node 5 tot 8 kan je voorbloei verwachten. Zijn er hier geen topics over kenmerken mannelijke en vrouwelijke voorbloei¿ Raar meen me toch te herinneren dat er hier meer dan 1 topic over staat.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Zelfkweekje

      Denk dat ik minimaal 100 topics kan vinden met een vraag over man/vrouw.
      Ik heb er eentje in m'n bookmarks staan, en die heb ik al zeker 50x gepost in dat soort topics.
      Heb je reguliere zaden gekocht dan, omdat je met die vraag zit ?

      51
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • StonieMontanna420
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2015
        • 60

        #4
        Re: Zelfkweekje

        Ik heb die zaden tussen een zelfkweekje gevonden grtz


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • StonieMontanna420
          Advanced Stoner
          Member
          • Jan 2015
          • 60

          #5
          Re: Zelfkweekje

          En ik vind niks tussen die topics dat me kan helpen Grtz


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Zelfkweekje

            Ik wil je niet teleur stellen maar zaden van ee zeflfkweek is vooral herma. kies andere vrienden lees je behoorlijk in en kom dan terug. succes ermee.

            Comment

            • Klo0tvi0oL
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2015
              • 50

              #7
              Re: Zelfkweekje

              Als je beginner bent begin dan met autoflowers deze zijn nakelijk te onderhouden en je kan er veel van leren!

              Comment

              • StonieMontanna420
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2015
                • 60

                #8
                Re: Zelfkweekje

                ImageUploadedByTapatalk1436114802.040679.jpg


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Zelfkweekje

                  Al voorbloei ondekt¿

                  Comment

                  • StonieMontanna420
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2015
                    • 60

                    #10
                    Re: Zelfkweekje




                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    • StonieMontanna420
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jan 2015
                      • 60

                      #11
                      Re: Zelfkweekje

                      Nog niet
                      Grtz


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • GnB
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jun 2015
                        • 58

                        #12
                        Zelfkweekje

                        20 mei ontkiemt zei je? Wat zijn ze nog klein en tenger zeg! Verder ziet t er leuk uit hoor. Succes
                        Last edited by GnB; 20 July 2015, 20:38.
                        Wees een beetje lief voor elkaar.

                        Comment

                        • StonieMontanna420
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jan 2015
                          • 60

                          #13
                          Re: Zelfkweekje

                          Ja en inderdaad ik weet niet hoe dat komt zal niet veel opbrengen zeker ;p


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          • StonieMontanna420
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jan 2015
                            • 60

                            #14
                            Re: Zelfkweekje




                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment

                            • GnB
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jun 2015
                              • 58

                              #15
                              Re: Zelfkweekje

                              Misschien leuk als vergelijking. Mijne zijn 18 mei ontkiemt
                              ;https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t.php?p=530320


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Wees een beetje lief voor elkaar.

                              Comment

                              Bezig...