Ben ik betrapt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #16
    Re: Ben ik betrapt?

    Keer goed rondkijken en die camera zoeken, vervolgens die camera pikken en verkopen, van de winst wiet gaan kopen.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Modest
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1390

      #17
      Re: Ben ik betrapt?

      Ben hier toch ook steeds wel voorzichtig mee hoor.
      Eenmaal de planten gezet zijn moet je er vooral zo weinig mogelijk naartoe gaan.
      1 Maal voor het planten, 1 maal voor de mannetjes eruit te plukken en 1 maal voor te oogsten.
      Die 2e en 3e keer doe ik ook wel iets voor m'n neus, gewoon zodat moest er iemand langskomen hij m'n gezicht toch niet herkent.

      En gewoon niet te paranoia worden, je bent geen inbreker hoor, hou het gewoon subtiel.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #18
        Re: Ben ik betrapt?

        Je zou eventueel ook aan de drugs kunnen gaan als er verder geen oplossingen meer zijn buiten je moeder om

        Comment

        • vertrouwniemand
          Gandhi Ganjamaster
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 482

          #19
          Re: Ben ik betrapt?

          Dat is een vreemde toestand , ik zou wat minder in uw broek schijten en uwe plant daar gewn weg nemen , denk je nu echt dat het gerecht zich gaat bezig houden met 1 of 2 plantjes .Anders stuur mij het adres door ik zal ze voor jou gaan halen ???

          Mvg V.N.
          Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
          °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

          Comment

          Bezig...