Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Absolute beginner

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Je voelt met je vingers, het moet vochtig aanvoelen. Om een heel zuivere schatting te geven: als het voelt als die intieme zone van een vrouw net voor je 'eraan' begint heb je teveel water gegeven . (sorry mocht dit bot overkomen maar het is de vergelijking die ik wel dikwijls maak ).
    Gewoon, vochtig, niet nat. Hoeveelheid is moeilijk te zeggen omdat je plant ook wat gaat verdampen, de een wat meer dan de ander...
    Een grotere pot heeft wat meer water nodig dus. Ik herinner me een halve liter te geven aan mijn planten die 1.2m hoog waren en in potten stonden van 30liter... Als dat een referentie mag zijn... Daar noem ik wel een gemiddelde, de ene keer was het wat meer, de andere keer wat minder. Na een week heb je door hoe het in elkaar zit hoor, zo'n dingen vergeet je ook niet gauw. Hoe meer je fout doet hoe meer je leert zeg ik altijd

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Richt je met die vraag tot de man hier op het forum met de naam 'Alien' hij staat in de shop . Die antwoordt je wel op je vragen wat de shop betreft

        Greetzzz

        Comment

        Bezig...
        X