Kweek newbie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Derooie2
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 107

    #1

    Kweek newbie

    Korting op 420shop
    Hoi, Ik ben van plan om voor de 1e keer wiet te kweken. Dat wil ik buiten doen en ik heb een paar vraagjes:

    -Wanneer kan ik het beste mijn zaadjes laten ontkiemen en beginnen met potten?
    -Wanneer mogen ze buiten staan?
    -Welke wietsoort is het beste voor buitenkweek en welke groeit lekker door? (geur is bijzaak maar het liefst niet heel stinkend :p)

    Groete
  • mathieu
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 244

    #2
    -je kunt nu al beginnen met ontkiemen en potten maar dan zul je wel voor een paar weken lampen erop moeten zetten.
    -vanaf april mei mogen ze buiten staan, zolang er maar geen nachtvorst meer is.
    - holland's hope? ik doe zelf sinds maandag white widow en ben benieuwd hoe deze uitpakt.
    SPaCeCaKe

    Comment

    • Derooie2
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 107

      #3
      Ok dan ga ik ze over een week ofzo laten ontkiemen .
      Eerst maar is even bestellen, holland's hope goed ja? Ik dacht zelf aan New purple power, die scheen ook gewoon sterk te zijn.

      Nog meer suggesties voor een sterke wietsoort?

      Comment

      • chris30
        Retired
        • Nov 2008
        • 140

        #4


        hier je antwoord eerst forum lezen

        en stel je even voor wel zo leuk met wie we te doen hebben en veel plezier

        Comment

        • Derooie2
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 107

          #5
          Ja ik had daar al wel even op gekeken. Alleen ik kon er nog niet echt uit op maken welke nu goed voor beginners was.
          Toch bedankt!

          Iemand anders nog suggesties voor een makkelijke wietsoort?
          Last edited by Derooie2; 25 March 2009, 18:26.

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            ik raad beginners altijd powerplant aan...

            bij die soort kan je een fout maken zonder dat je er te veel problemen mee krijgt!

            grtzzz

            Comment

            • mathieu
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 244

              #7
              waar woon ej anders ken ik wel een plaatsje waar je veel keuze hebt!
              SPaCeCaKe

              Comment

              • Derooie2
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 107

                #8
                Haze o later

                Noem eens een voorbeeldje van een powerplant ?

                Comment

                • mathieu
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 244

                  #9
                  big bang. maar ik weet het niet zeker!
                  SPaCeCaKe

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Noem eens een voorbeeldje van een powerplant ?
                    Powerplant
                    Het is een soort op zicht eigenlijk. Wordt redelijk groot, heeft een goed potentieel en kan tegen een stootje. Mocht je m'n kweekje es willen nachecken met Powerplants:


                    Greetzzz

                    Jona

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #11
                      Ja, ook al veel goeds over gehoord, die gaan hier binnen geteeld worden in de volgende ronde.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • hobbyist
                        Banned
                        • Oct 2008
                        • 605

                        #12
                        hier ook

                        dat ze de 2 m maar mogen halen

                        groet

                        Comment

                        • janleuri
                          Retired
                          • Oct 2008
                          • 1131

                          #13
                          1 kun je zelf uitmaken of je eerst binnen gaat voorgroeien onder lampen of niet
                          2 in theorie mogen ze pas buiten staan na 15 mei aangezien er na die datum geen kast meer is op nachtvorst
                          3 voor een goed buitensoortje bekijk je deze link eens:


                          De namen van de soortjes zeggen je waarschijnlijk niet zo veel dus zoek je maar even op www.growshopalien.com wat de eigenschappen van dat soortje zijn, gewoon intypen op de zoekmachine.

                          sucses!

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #14
                            powerplant kan ik je zeker aan raden ik heb deze ook gekweekt.
                            hoge opbrengst,en vetteplante check mn pic
                            Attached Files

                            Comment

                            • Derooie2
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2009
                              • 107

                              #15
                              Ziet er allemaal goed uit!

                              Ik moet binnenkort ook zaadjes bestellen.
                              Last edited by Derooie2; 3 April 2009, 09:56.

                              Comment

                              Bezig...