Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TangerineHaze
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2015
    • 26

    #1

    Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

    Korting op 420shop
    Ik heb dus maanden geleden in maart of april een zaadje in mijn wiet gevonden , ik had het toen direct geplant maar het was nog te vroeg in het jaar en kreeg niet genoeg licht en ik zette het ook voot het raam , met als resultaat dat de plant een beetje beschadigt was maar toen de lente begon heb ik het buiten gezet en is wel goed gekomen ,

    ik heb dus de vraag of deze plant een vrouwelijke is (ik denk van wel maar weet het niet zeker) of een mannelijke
    (ZIE FOTOS)
    en of deze automatisch zal bloeien als ik ze buiten laat en de dagen korter worden
    Attached Files
  • webstman
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2015
    • 31

    #2
    Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

    Is nog moeilijk te zien maar het lijkt me wel een vrouwtje


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

      Wel scheef hé, moeilijk te zeugen zo
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • Avatar of the Green
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2015
        • 60

        #4
        Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

        Ik zie nog geen balletjes dus ik denk dat het een vrouwtje is.

        Zo zag mijn mannetje eruit:

        20150617_220238.jpg20150617_220133.jpg20150617_220358.jpg20150617_220450.jpg

        Je kan hem zelf in bloei zetten als je hem in verduisterde ruimte zet na 12 uur licht. Het fijne weet ik hier ook niet van maar is genoeg info over online.

        Succes!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...600W-90x90x180

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

          Is niet te zien op deze foto's.

          Als je het topic over mannetjes/vrouwtjes even goed doorleest (ja, dat kost even wat inspanning) dan kun je het zelf zien.
          Als het zaadje uit een zakje wiet komt is de kans groot (+/- 80%) dat de plant kenmerken krijgt van beide geslachten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • TangerineHaze
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2015
            • 26

            #6
            Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

            Danku iedereen voor de reacties!

            ik ben 3 dagen geleden begonnen met mijn plant om 17:40/18:00 ik het donker te zetten , (krijgt 12u licht en 12 u donker) weet iemand na hoeveel dagen ik de bloei normaal zou moeten opmerken want nu is er nog geen verschil?

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #7
              Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

              .....
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • TangerineHaze
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2015
                • 26

                #8
                Re: Is het een mannelijke of een vrouwelijke plant ??

                is er een mogelijkheid dat ik uit gewone wiet een hennepzaat vind?

                Comment

                Bezig...