Regen water???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jimlk
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 7

    #1

    Regen water???

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb 18 planten onder mijn veranda staan , nou geef ik 1 x per week bloei voeding, en wanneer nodig water. nou haal ik dit steeds uit de kraan en voeg ik ph- toe, nou heb ik een veranda die het water wat erop valt in een ton opslaat , dit water is al ph6 nou was mijn vraag of ik dit gewoon kon geven ivm stilstaand water
    thanks in advance [emoji111] [emoji108]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Regen water???

    Zijn jou planten al in Bloei?? Foto
    God was never on your side..

    Comment

    • TheGreennoob
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2015
      • 174

      #3
      Re: Regen water???

      Geef mijn plantjes gewoon regenwater uit de ton. Niks geen problemen mee.

      Water staat hier ook stil en na verloop van tijd begint het wel iets te ruiken. Daarom laat ik de ton leeglopen op een regenachtige dag zodat het vat weer gevuld wordt met vers regenwater. Je zou ook een aquarium luchtpomp met een zuurstofsteentje kunnen gebruiken om het water in beweging te houden.
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: Regen water???

        Forum: F.A.Q. helpdesk

        Hier vind je de veel gestelde vragen over het forum, Heb je een probleem of een vraag? maak je topic aan!


        Is lezen echt zo moeilijk?
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • jimlk
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2013
          • 7

          #5
          Re: Regen water???

          Oorspronkelijk geplaatst door TheGreennoob
          Geef mijn plantjes gewoon regenwater uit de ton. Niks geen problemen mee.

          Water staat hier ook stil en na verloop van tijd begint het wel iets te ruiken. Daarom laat ik de ton leeglopen op een regenachtige dag zodat het vat weer gevuld wordt met vers regenwater. Je zou ook een aquarium luchtpomp met een zuurstofsteentje kunnen gebruiken om het water in beweging te houden.
          ja dat is idd wel een idee met dat zuurstof steentje uploadfromtaptalk1438783424425.jpg weet niet of je alles goed kan zien maar ben atm niet thuis nu [emoji111]

          Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

          Comment

          • jimlk
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Apr 2013
            • 7

            #6
            Re: Regen water???

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            Zijn jou planten al in Bloei?? Foto
            uploadfromtaptalk1438783513618.jpguploadfromtaptalk1438783538824.jpg
            weet niet of alles heel duidelijk te zien is,
            anders maak ik vanavond duidelijke foto,s [emoji106] [emoji106] [emoji106]

            Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

            Comment

            • jimlk
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Apr 2013
              • 7

              #7
              Re: Regen water???

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
              Forum: F.A.Q. helpdesk

              Hier vind je de veel gestelde vragen over het forum, Heb je een probleem of een vraag? maak je topic aan!


              Is lezen echt zo moeilijk?
              sorry gozer, beetje nieuw allemaal [emoji6] [emoji5]

              Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

              Comment

              Bezig...