Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Missen ze voeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Missen ze voeding?

    Korting op 420shop
    Zo na een kleine 3 maanden zijn er nog twee over. Drie hebben het niet gehaald en deze twee dames moeten nog een goede twee maanden door voordat ik kan oogsten denk ik.
    Hier twee foto's: weten jullie wat hun mankeert? Dit is mijn eerste ervaring met wiet plantjes en ik wist niet eens het verschil tussen auto en niet auto flowering.
    Een heet Amnesia Bilbao en de andere is de laatste overlevende Red Rose.





    Vervolgens heb ik wat kleine auto flowering, maar die gaan redelijk.

    Ik heb meerdere plantjes dood zien gaan en dacht dat het de hittegolven waren. (Bijna 10 dagen min. 27graden en overdag rond de 34 graden hier in Spanje)

    Mooi forum trouwens, al vele verslagen gezien

    Gracias

    #2
    Re: Missen ze voeding?

    Ziet er een tekort uit in de stikstof.

    Comment


      #3
      Re: Missen ze voeding?

      Met die temperaturen drinken ze soms wel 5liter water of meer per dag in dat Spaanse klimaat.
      Als ze gezond zijn, voldoende wortelruimte hebben en 2x per dag water krijgen is het verder geen probleem in de zon.
      Ze kunnen wel een beetje voeding gebruiken zo te zien.
      Op erg warme dagen weinig voeding geven, omdat ze dan meer drinken. (dus krijgen ze meer voeding binnen)
      Gelukkig kun je tegenwoordig in Spanje ook heel veel growshops vinden waar ze alles verkopen

      de nada
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Missen ze voeding?

          Stikstof = Nitrogen nu begrijp ik hem en ja doe redelijk mijn best maar misschien toch iets meer. Nou het theetje wat ze krijgen is volgens mij wel rijk aan stikstof. Verdunt 1/10 ongeveer. 10xwater erbij gedaan anders wel zeer zuur dacht ik. Ik laat ze in ieder geval niet in de steek. Jullie nogmaals bedankt voor de tips.

          Comment

          Bezig...
          X