Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te vreog rijp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te vreog rijp

    Korting op 420shop
    HOI ALLEMAAL
    Ik heb dus buiten staan een exodus cheese . Hij staat buiten 6 uur lang en binnen 6 uur .
    His is in bloei sinds 1 Augustus dus ongeveer 4 weken , maar voor mij lijkt die dat is bijna klaar is !?
    Trichomen zijn heel milky en 80% van haaren zijn bruin - oranje geworden ..
    Is die klaar om te oogsten ? Volgens Green House Seeds moet die minimal 8 weken in bloei .
    FOTOS :
    Attached Files

    #2
    Re: Te vreog rijp

    Nog 4 weken laten staan dus.
    Dat ze niet zo dik is komt waarschijnlijk door te weinig licht en omdat ze dus nog lang niet klaar is. Het echte aandikken gebeurt pas de laatste 2 weken.
    Bruine haren zeggen niets over of je kunt oogsten en ook de bloeitijd die de verkoper opgeeft moet je met een korreltje zout nemen, de bloeitijd is altijd langer.

    Maarre...wie bent u ? < linkje
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Te vreog rijp

      OK en wat dan als ik naar trichomes kijkt ? Heel veel van hun zijn milky .

      Comment


        #4
        Re: Te vreog rijp

        Waarschijnlijk kijk je dan van boven op de trichoom en niet van opzijer dwars doorheen. Klaar zijn die nog lang niet. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

        Lees geheel dit topic eens door dan krijg je een idee hoe je het beoordeeld.

        Comment


          #5
          Re: Te vreog rijp

          Ok dan, dank je voor jullie tips ! Ik heb dus nog tijd zat Dus ik kan nog gewoon door gaan met voeding geven ( BIO BIZZ ) , want ik wou vanaf nu alleen maar water geven.

          Comment

          Bezig...
          X