HELP!!! Knippen of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley02
    Stoner
    Member
    • Apr 2015
    • 22

    #1

    HELP!!! Knippen of niet?

    Korting op 420shop
    Ik heb toprot gehad en heb die toppen weg gehaald maar nu zit ik te twijfelen of ik vervroegd moet gaan oogsten of niet want het zit er best veel wie kan me helpen???ImageUploadedByTapatalk1443013657.461824.jpg


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Attached Files
  • Wesley02
    Stoner
    Member
    • Apr 2015
    • 22

    #2
    Re: HELP!!! Knippen of niet?

    Ik heb al 3 boterham zakjes moeten weg gooien en het zaaid alleen maar uit het is geen toprot heb ik begrepen het word ook paars net als op aardbeien wat zouden jullie doen toppen zijn het nog niet echt volgens mij


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: HELP!!! Knippen of niet?

      Niks doen regen buiten gewoon laten staan
      God was never on your side..

      Comment

      • Droned
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2015
        • 208

        #4
        Re: HELP!!! Knippen of niet?

        jij zou ook paars uitslaan als je dag en nacht buiten staat

        Mvg!
        A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: HELP!!! Knippen of niet?

          Paars komt gewoon om dat het koud buiten word maak foto
          God was never on your side..

          Comment

          • Wesley02
            Stoner
            Member
            • Apr 2015
            • 22

            #6
            HELP!!! Knippen of niet?

            ImageUploadedByTapatalk1443023291.172355.jpgImageUploadedByTapatalk1443023300.010708.jpg

            Weet je het zeker?

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #7
              Re: HELP!!! Knippen of niet?

              Zie jij nog veel zon?
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • carlorowan
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 210

                #8
                Re: HELP!!! Knippen of niet?

                Dat is flinke rot, ruim wegknippen en weggooien. Zo te zien zijn je plantjes ook nog niet klaar om te oogsten.
                Wat voor soortje heb je?

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #9
                  Re: HELP!!! Knippen of niet?

                  Je kan altijd afbloeien in het donker als het weer je niets zegt.

                  Ik weet zeker dat de zomer allang voorbij is, nog licht of niet...
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: HELP!!! Knippen of niet?

                    Dat kun je niet roken Wesley.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Wesley02
                      Stoner
                      Member
                      • Apr 2015
                      • 22

                      #11
                      Re: HELP!!! Knippen of niet?

                      ik wou er hash van maken?


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Ariebombarie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2015
                        • 295

                        #12
                        Re: HELP!!! Knippen of niet?

                        Overduidelijk toprot!
                        Lees deze eens door.
                        Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                        Verslag:
                        1e n00b binnen kweek...
                        Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                        Comment

                        • Droned
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2015
                          • 208

                          #13
                          Re: HELP!!! Knippen of niet?

                          toprot eruit en laten staan, ze voorspellen zonnig weer!

                          mvg!
                          A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                          Comment

                          • hippiekomeet
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2015
                            • 214

                            #14
                            Re: HELP!!! Knippen of niet?

                            Hey witte wat houd dat in afbloeien in het donker ?

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: HELP!!! Knippen of niet?

                              Je plant 12 uur in donker zetten elke dag op exact zelfde tijd en weer in licht ook exact zelfde tijd
                              Dat veroorzaak ook stress bij je plant want je heb dan Temperatuur verschillen en planten haten het dat ze verplaats worden.

                              Verder niet met je handen aan je planten komen zo weinig mogelijk en goed inde gaten houden.
                              En als je nu oogst heb je niks
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...