HELP!!! Knippen of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #16
    Re: HELP!!! Knippen of niet?

    Sommige planten , waaronder veel autoflowers, zijn erg gevoelig voor toprot.
    Ik vind de topjes nog niet groot en nu al rot, dat beloofd weinig goeds.
    Ik denk dat als je hele plant inspecteert je veel meer plekken tegenkomt.
    Let op verkleurde blaadjes een stamdelen. Toprot kan verschillen van kleur grijs wit- paarsig- bruinig -grijs.
    Onthouden en deze soort niet meer nemen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #17
      Re: HELP!!! Knippen of niet?

      Een lamp aanschaffen, elke dag zomer man, niks last van oude wijven zomers...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      Bezig...