Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pk 13/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pk 13/14

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Ik wil vandaag beginnen met PK 13/14 te geven van Canna.

    Nu weet ik ondertussen dat ik ze 1 week lang mag geven (Als je planten ruim een week of 4 in bloei staan, geef je 1 week 15ml/10L PK 13/14.
    Dat komt bovenop je normale voeding, mits je niet over de max. EC gaat, want dan geef je minder.)

    Maar bedoelen ze dan 7 dagen na elkaar 1ml/liter?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Pk 13/14

    Ik geef het in de bloei fase , in het begin dan , als er kneiters van toppen gevormd zijn stoppen dus , krijgen ze alleen nog klein beetje water , en laat ze rijpen ,
    ik wil veeel amber !

    Comment


      #3
      Re: Pk 13/14

      In week 4 of 5 bloei gaf ik -toen ik nog PK13/14 gebruikte- een week lang PK mee.
      Een week lang kwam bij mij neer op 3x omdat ik om de dag meegaf.
      Ik gaf 2ml/L Terra Flores en daarbij 1ml PK.

      Week 4 of 5 omdat de smaak van PK13/14 erg lang in de wiet blijft zitten, en da's niet zo lekker.
      Hou er rekening mee dat je -op z'n vroegst- pas 2-3 weken na de laatste keer PK13/14 oogst, voor de beste smaak.

      Maar tis persoonlijk eh...
      Ik hoor ook mensen die gewoon tot vlak voor de oogst PK blijven geven.
      Hoe die wiet dan smaakt weet ik niet, maar als je hoest-wiet gewend bent (of er alleen olie van maakt?) is het misschien best te doen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Pk 13/14

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        In week 4 of 5 bloei gaf ik -toen ik nog PK13/14 gebruikte- een week lang PK mee.
        Een week lang kwam bij mij neer op 3x omdat ik om de dag meegaf.
        Ik gaf 2ml/L Terra Flores en daarbij 1ml PK.

        Week 4 of 5 omdat de smaak van PK13/14 erg lang in de wiet blijft zitten, en da's niet zo lekker.
        Hou er rekening mee dat je -op z'n vroegst- pas 2-3 weken na de laatste keer PK13/14 oogst, voor de beste smaak.

        Maar tis persoonlijk eh...
        Ik hoor ook mensen die gewoon tot vlak voor de oogst PK blijven geven.
        Hoe die wiet dan smaakt weet ik niet, maar als je hoest-wiet gewend bent (of er alleen olie van maakt?) is het misschien best te doen ?
        Heb ze de voorbije dagen 5ml Terra Bloom + 1.5 ml PK 13/14 meegegeven Vandaag de laatste keer en in totaal dus ook 3x. Ik denk dat het de laatste keer is dat ik ze voeding heb gegeven, want met dit weer ga ik ze toch niet te lang meer laten staan. Dan maar spoelen! (Heb ook al de eerste rotplekjes mogen verwijderen,helaas).

        Comment

        Bezig...
        X