Wat is er met mijn plant?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BuwaldaR
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 5

    #1

    Wat is er met mijn plant?

    Korting op 420shop
    CAM00070.jpgCAM00069.jpgCAM00071.jpg

    Hallo ik ben Rene, en ik heb in de achtertuin een plant staan met al goeie toppen erin.

    Maar nou sinds een paar dagen beginnen alle bladeren slap te hangen en uit te drogen, terwijl die wel degelijk water krijgt en voeding.

    Nou is mijn vraag, wat is er aan de hand?

    Hij heeft wel bijna een week geen voeding gehad, omdat mij stiefvader het per ongeluk weg heeft gegooid. Heb sinds eregister weer nieuwe maar zie nog geen verbetering.
    Last edited by BuwaldaR; 6 October 2015, 17:09.
  • nasflod
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 4

    #2
    Re: Wat is er met mijn plant?

    duidelijk een zonnesteek

    sorry kon het niet laten

    Comment

    • BuwaldaR
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Oct 2015
      • 5

      #3
      Re: Wat is er met mijn plant?

      Nou moet ik er wel bij zeggen trouwens, dat die bijna een week geen voeding heeft gehad omdat mijn stiefvader het per ongeluk weg heeft gegooid, dus ik heb weer nieuwe moeten halen.
      Dus misschien tekort aan voeding gehad?

      Comment

      • mafferd
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 1709

        #4
        Re: Wat is er met mijn plant?

        Hoi, stel jezelf eerst eens even voor. En zonder foto valt er weinig te melden. want hier lijkt het op ongeveer hebben we niks aan.

        daarbij staat er een prima bladprobleem oplosser op het forum, zoek en je zult het vast vinden.

        gr

        Comment

        • Ronthebudman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2015
          • 916

          #5
          Re: Wat is er met mijn plant?

          Doe eens een foto van je hele plant en beetje omgeving. Ik wed dat ie in een te kleine pot staat.....

          Comment

          • BuwaldaR
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Oct 2015
            • 5

            #6
            Re: Wat is er met mijn plant?

            Aangepast met mijn eigen foto's, is me uiteindelijk gelukt te uploaden.

            gr Rene

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Hij staat in de volle grond.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
            Last edited by BuwaldaR; 6 October 2015, 17:21.

            Comment

            • Nonsense
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 1724

              #7
              Re: Wat is er met mijn plant?

              Wat voor soort ?
              Wanneer heb je plant neergezet en vanaf wanner bloeit ze al ?

              Comment

              • BuwaldaR
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Oct 2015
                • 5

                #8
                Re: Wat is er met mijn plant?

                Soort heb ik geen idee, en ze moet officieel nog 2,5 week. Wanneer die in de bloei is gegaan weet ik niet precies meer.
                Maar ik weet dat die nog 2,5 week moet, heeft mijn broer uitgerekend op het moment dat die in de bloei ging.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Wat is er met mijn plant?

                  lijkt of je stiefpa die fles voeding puur langs de plant heeft gegoten.

                  Comment

                  • Akhaasje
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2015
                    • 215

                    #10
                    Re: Wat is er met mijn plant?

                    Oorspronkelijk geplaatst door BuwaldaR
                    Soort heb ik geen idee, en ze moet officieel nog 2,5 week. Wanneer die in de bloei is gegaan weet ik niet precies meer.
                    Maar ik weet dat die nog 2,5 week moet, heeft mijn broer uitgerekend op het moment dat die in de bloei ging.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Re: Wat is er met mijn plant?

                      Staat hij in een pot, misschien veel te nat, wortelblokkade ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Wat is er met mijn plant?

                        Te weinig zuurstof bij de wortels misschien. Oorzaak is dan te nat.
                        De grond ziet er erg vast uit, ingeklonken en blubberig dus dan heb je erg snel wortelrot.
                        Voeding helpt hier niet bij, zou helemaal geen voeding meer geven en gaan oogsten zodra toprot zich manifesteert.
                        Da;s een kwestie van afwachten en zal niet zolang meer gaan duren, de plant is wel zo'n beetje aan het doodgaan.

                        ---

                        De helpdesk : voor beestjes, ziektes en bladproblemen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • BuwaldaR
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Oct 2015
                          • 5

                          #13
                          Re: Wat is er met mijn plant?

                          Oke, bedankt. Dan ga ik dat doen

                          Comment

                          • De Witte
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2013
                            • 2133

                            #14
                            Re: Wat is er met mijn plant?

                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #15
                              Re: Wat is er met mijn plant?

                              En, hoe is het met de patient ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              Bezig...