Graag jullie mening

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kameleon13
    Stekje
    • Oct 2015
    • 7

    #16
    Re: Graag jullie mening

    Oorspronkelijk geplaatst door BeginGrow
    Nou vind ik het knap dat je planten er nog zo aardig goed uitziek aangezien dit niet de juiste voeding is.
    Ik zie geen toprot op de foto's.
    Dat paarse kan met verschillende dingen te maken hebben.
    Verkeerde voeding, de kou of doordat deze genetisch paarse toppen heeft.
    Je zou ze nog bloeivoeding kunnen gaan geven maar 2 weken voor je oogst ga je toch alleen nog maar water geven(wanneer nodig) zonder voeding.
    Ja ik weet dat het niet de juiste voeding is, maar het is goedkoper dan originele voeding en de planten staan niet in Nederland. [emoji6] Ik gaf ze uiteraard wel meer dan op de verpakking staat. De paarse is geknipt, die is klaar. Maar heb gemerkt dat de planten ontzettend goed reageren op Trichoderma. Kan ik iedereen aanraden!

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    Comment

    • Windsor
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 161

      #17
      Re: Graag jullie mening

      iets bijgeleerd over paars

      Comment

      Bezig...