¿wat is de ideale droog manier??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • giriman
    Retired
    • Mar 2009
    • 1

    #1

    ¿wat is de ideale droog manier??

    Korting op 420shop
    kan iemand mij vertellen wat de beste manier van drogen is? Ik woon in Spanje en elke keer zijn de toppen gedroogd net als sponzen, en niet harde en compacte toppen
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Koele, donkere , droge , goed geventileerde ruimte.

    Grtz.

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      als je geen compacte toppen hebt is er tijdens de bloei iets mis gegaan!

      als je compacte toppen hebt geoogst en je droogt ze dan zullen ze nadien nog compact zijn,ook al heb je slecht gedroogt!

      dat zal dan de smaak en geur van je weed slechter maken...

      grtzzz

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        bij een temp van 17 a 18 graden en lv tussen de 40 en 60 %

        Comment

        • kweker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 1389

          #5
          18 graden LV van 45% en donker, goed geventileerde ruimte, ondersteboven hangend en/of op een droogrekje.....
          @janleuri: 60% lijkt mij iets te veel.....
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment

          • mathieu
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 244

            #6
            ouwe kloekast, koelvloeistof eruit halen en zo hoog mogelijk zetten ik doe het rond de 7 graden
            SPaCeCaKe

            Comment

            • Canna_Loop
              Expert Stoner
              Member
              • Mar 2009
              • 92

              #7
              koelkast moet idd wel te doen zijn...haddek zelf nog nie aan gedacht.
              ______Grtz______
              ---Canna_Loop---
              _______________

              Comment

              • mathieu
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 244

                #8
                was mijn eerste iedee toen iemand aan mij vroeg waar ga je drogen?
                ik zei in een ouwe koelkast die wel lekker boven de 5 graden kan.
                anders gewoon koelvloeistof eruit laten lopen.
                ik ben van plan om ook een kweek koelkast te maken.
                beetje hogekoel kast verwarmings elementen erin, lucht toevoer zit er al op alleen afzuiging nog niet, maar op techniek moet dat wel lukken, toch?
                btw: vijf spaar lampen erin dan/
                SPaCeCaKe

                Comment

                Bezig...