Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stikstofrijke grond...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stikstofrijke grond...

    Korting op 420shop
    Dat je voor buitenwiet tijdens de GROEI in brandnetelgrond gaat kweken dat isnu wel duidelijk voor mij dat dat erg goedegrond is.
    Maar het schijnt tijdens de BLOEI juist weer NIET goede grond te zijn...
    Ikneem toch maar aan je dan niet de planten er maar vlak voor de BLOEI uit moet trekken in het bos en andere niet-stikstofrijke grond moet gaan opzoeken,want dat is toch welerg omslachtig,lijkt me...
    als je dan gewoon bloeimiddel erbij gooit, is dan die stikstofrijke-bosbodem opeens verdwenen dan?????
    heeft iemand hier een antwoord op,please??
    Ik had nog 1 vraag en dat is waarom mensen bladeren dieven als je buitenwiet aan het groeien is,en als dit toch zo goed is voor meer kwantiteit etc.waarom dan niet alle bladeren van de plant tijdens de groei verwijderen?
    Aan bladeren heb je niet veel toch,levert toch alleen maar minder grammen op per plant, lijkt me dan...
    of klopt dit niet en hebben de bladeren eventueel een andere functienog??
    alvast bedankt
    Last edited by Tony Soprano; 26 March 2009, 16:54.

    #2
    idd,de stikstof is voor in de groei! en in een bos(guerilla) zou ik al niet gaan bijvoeden,alle voeding zit in de grond!

    en andere planten die in het bos staan die kunnen toch ook mooi bloeien dus de stikstof die er nog in zit kan niet zo een kwaad...

    ik persoonlijk zet altijd als ik guerilla kweek mijn planten gewoon in een ingegraven pot mer de juiste grond die wij kwekers nodig hebben! met royal mix van plagron moet je niet bijvoeden,gewoon potten en laten afbloeien!

    en bladeren dieven mag je nooit doen,de bladeren heb je nodig om photosyntese te maken,het dieven houdt in de onderste groeischeuten verwijderen om de bovenste groeischeuten meer energie te geven voor mooiere toppen aan te maken.

    de photosyntese heb je nodig om je plant te laten leven,zonder photosyntese zal je plant afsterven!

    grtzzz

    Comment


      #3
      hartstikke bedankt voor je info!
      maar de onderste groeischeuten tijdens de groei en bloei verwijderen steeds, bedoelje daar dan de onderste bladeren mee of wat anders?
      sorry voor mijn onwetendheid trouwens

      Comment


        #4
        ik heb je een pm gestuurt...

        grtzzz

        Comment

        Bezig...
        X