Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek kweek

    Korting op 420shop
    Whoop, bigbang autoflower gefeminiseerd.. Iemand enige ervaring mee? Van dutch headshop. Vorig jaar daar ook zaden besteld maar toch een paar jongenmannen gekregen. Weet niet of iemand betere sites heeft voor mij? Ben vooral opzoek naar autoflowers, beetje luiigheid maar toch wel even van willen roken 😁 Ciaoo

    #2
    Re: Kweek kweek

    Wat dacht je van wietzaadjes.nl?
    Als je die niet bent tegengekomen, heb je toch wel erg lui gezocht!

    Comment


      #3
      Re: Kweek kweek

      big bang is toch van greenhouse seeds, dus heeft dutch headschop daar toch geen schuld aan... ook zijn ze volgens mij gefeminiseerd dus geen mannetjes mogelijk. ik heb onlangs mijn zaden bij 420shop gekocht en ben er zeer tevreden over maar hiervoor was het altijd bij dutch headshop en nooit problemen gehad. je moet hun huismerk eens proberen! ik ben zelf een grote fan van big bang en vooral voor buiten, tis een eerder "donker" soortje en groei minder in een kerstboom dan meeste planten maar maakt als het ware zijn eigen sog. donkere toppen met oranje haren, kruidig maar toch zoet van smaak. en kan echt een grote opbrengs geven.
      is volgens mij ook erg schimmelbestendig, want de andere soorten hadden dat jaar wat budrot maar de BB helemaal niets.
      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

      Comment

      Bezig...
      X