Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pokon????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pokon????

    Korting op 420shop
    Misschien rare vraag voor gevorderden,maar is het mogelijk om normale simpele pokon groeimiddel te gebruiken bij guerilla kweken buiten????
    zou toch wel erg makkelij zijn dan?
    weet iemand er een antwoord op???
    alvast bedankt
    greetzzzz

    #2
    normaal gezien moet dat geen probleem zijn maar bij een guerillakweek zou ik geen voeding bij gaan geven!

    moest iemand je toch eens zien ofzo...

    ik zou gewoon een gat graven en daar royalty mix indoen van plagron dan heb je voor de hele kweek voeding in overvloed normaal!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Beter gebruik je geen pokon, dit is chemische rotzooi..
      Wat je wel kunt gebruiken is die 'Pokon Biologisch'.

      (Dit antwoord had je ook met de 'zoek' functie kunnen vinden; http://jointjedraaien.nl/wietforum/f39/pokon-t2558.html)
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Pokon????

        Ey Tony Kerel

        Kan jij mij uit leggen waarom mensen beter een stekje buiten in guerrilla kunnen zetten in plaats van uit zaad kweken?

        70 Planten buiten kweken is niet echt hobby kweek vind je wel ?

        groetjes
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Pokon????

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Ey Tony Kerel

          Kan jij mij uit leggen waarom mensen beter een stekje buiten in guerrilla kunnen zetten in plaats van uit zaad kweken?

          70 Planten buiten kweken is niet echt hobby kweek vind je wel ?

          groetjes
          jwl maaan:d
          Chill uit, als ik zou kunnen zou ik het ook doen, gwn vr de lol!
          Da vind ik zo kut, iedereen beschouwt grootschaliger als 'crimineel', maar het is gwn dikke fun! Echt balen dat het illegaal is, want het is gwn zo een toffe hobby... Ok ja miss is 70 wel ook voor de winst, maar als ik het zou doen, zou ik het in de eerste plaats voor de lol doen
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #6
            Re: Pokon????

            Hey Belladonna kerel...euhh wijfke!

            Ik zeg niet dat het beter zou zijn, maar ik snap niet waarom mensen zo langdradig doen met zaadjes etc., kost veel te veel tijd toch?
            Met stekken scheelt je aardig wat, wat dat betreft, en je hoeft de mannetjes er niet uit te pluizen, dus dat zijn toch aardig al wat voordelen lijkt me he.
            TROUWENS waarom moet ik per se een hobbykweker zijn van jou?
            Ik mag toch lekker doen wat ik wil, ik geef toch ook geen commentaar op jou, dus vind dat wat kinderachtig eigenlijk.
            Maar goed ook jij mag zelf weten wat je doet, van mij wel iig. ik val niemand aan hier want daarvoor zit ik hier niet, he, jij wel schijnbaar...
            Als ik dat wil dan ga ik wel naar de persoon zelf toe
            Wat een gezeik man, bah bah...
            Naja doe lekker je ding zou ik zeggen en laat iedereen hier in zijn of haar waarde aub.
            Ciao en succes met je kweekies!

            P.S. waarom zou je dan eerst zaadjes moeten hebben volgens jou??

            greetzzz

            Comment


              #7
              Re: Pokon????

              Belladonna, Celisman en Tony Soprano.

              Ook in deze thread hoeft jullie discussie over 'commercieel of niet' niet verder te gaan. Het gaat hier om Pokon. Ik zal deze thread sluiten, om te voorkomen dat jullie verder gaan (en de vraag van de threadstarter allang beantwoord is).

              - Closed -

              En stop a u b met deze discussie, ontmoet elkaar in de chatbox en vertel daar jullie meningen wat jullie commercieel vinden en wat niet.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...
              X