Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplanten uit Duifenvoer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplanten uit Duifenvoer

    Korting op 420shop
    Hallo, ik vond het wel grappig om even te melden dat er wietzaden in duifenvoer zitten. Zelf heb ik 2 jaar terug, voor de lol, wat van die wiet zaden laten ontkiemen, en heb ik heuze planten van gekregen van 2,5 meter hoog. Ik wist toen niet wat mannetjes en vrouwtjes waren enz, dus heb ik ze dood laten bloeien. Maar is er eigenlijk al iemand geweest die dit geprobeerd heb?

    Laat hier je reactie achter.

    Groetjes Bjorn (ps, wt een weertje vandaag)

    #2
    Wiet? Bedoel je niet gewone hennep?

    Grtz.

    Comment


      #3
      Das het zelfde

      Comment


        #4
        nee, dat is het niet. Hennep bevat ongeveer 1% THC, wiet of cannabis is de sterkere variant. En ja hennep zit ook in duivenvoer, als je het wilt proberen kun je het beste bij een hengelsport-winkel een zak kempzaad kopen, dat is 100% hennep-zaad. Als je het met duivenvoer doet moet je het nog uitsorteren.
        STAY HIGH - STAY FREE

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door kilzone View Post
          Das het zelfde
          Okee dan heb jij goedkope wiet .
          Rookse

          Grtz.

          Comment


            #6
            Hahaha. Wist niet dat er verschil zat tussen wiet en hennep. Weer wat geleerd. Waarom lees je dan dat er weer een hennepkwekerij is opgerold? Zijn dus mensen die ook een teeltje hebben uit duivenvoer? whahaha.

            Comment


              #7
              Ik heb daar een plantje van gehad, van dat kempzaad (wat overigens minder dan 0,3% THC mag bevatten in NL). Ik had een plantje van +/-60-80CM (weet al niet meer). Heb 'm toen rustig aan dood laten gaan; omdat ik met echte (goede) cannabis zaden wilde gaan kweken
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                das gewoon kempzaad jong, als ge iets wilt voelen behalve koppijn moet je daar een vrachtwagen vol van smoren (copyright smokey dien uitspraak )
                Kheb er nu ook weer gezet, maar das vooral als camouflage bedoelt voor die plant die er plots iets vrouwelijker uitziet

                grtz

                Comment


                  #9
                  koop gewoon goed zaak bij de growshop!
                  SPaCeCaKe

                  Comment


                    #10
                    De media en justitie noemen het allemaal hetzelfde, gewoon hennep. Kwekers, althans de meeste, maken wel een onderscheid tussen wiet of cannabis en hennep. Hennep is voor een wietkweker praktisch waardeloos, slechts als oefen materiaal of als camouflage zoals weedlover het gebruikt.
                    STAY HIGH - STAY FREE

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietplanten uit Duifenvoer

                      je kan er ook goeie spijkerbroeken van maken

                      groet

                      Comment

                      Bezig...
                      X