Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplanten Rijdende Rechter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplanten Rijdende Rechter

    Korting op 420shop
    Hallo! Voor een nieuwe aflevering van De Rijdende Rechter (KRO-NCRV) zijn wij op zoek naar vijf (middel)grote wietplanten om in beeld te brengen voor een geuronderzoek. Er is een deskundige aanwezig om informatie te geven en te kijken in hoeverre wietplanten voor geuroverlast zorgen. De planten blijven uiteraard verder onaangetast. De draaidag vindt plaats op vrijdag 20 mei in Limburg en we hebben ze ongeveer een uur nodig. Dus: heb jij deze planten in het bezit, kun je deze zelf vervoeren en vind je het leuk dat ze (anoniem) in beeld komen bij De Rijdende Rechter?
    Neem dan voor meer info contact met ons op via rijdende.rechter@idtv.nl. Het is handig als je in de buurt woont.
    Groet, Redactie Rijdende Rechter

    #2
    Re: Wietplanten Rijdende Rechter

    Ow wat leuk!
    Jammer woon ik niet in de buurt.
    Cool
    Groene vingers

    Comment


      #3
      Re: Wietplanten Rijdende Rechter




      Maar... er zit verschil in geur, ook qua sterkte, bij verschillende soorten wietplanten.

      Dat kan nogal uitmaken in het geuronderzoek.


      Ook hoever ze al in de bloei zijn, scheelt ook nogal.

      Rond deze tijd van het jaar, zijn ze nog niet aan het bloeien (tenzij auto-flowers, maar is ook nog vroeg om buiten te zetten), en is de geur ook te verwaarlozen.

      Als ze eenmaal volop in de bloei staan op een zonovergoten dag, en je hebt het goede soortje....

      Comment


        #4
        Re: Wietplanten Rijdende Rechter

        Vrij naief van de redactie Nog voor geen 10000 euro zou ik aan zoiets meewerken. Schrijf naar de smurfen, die kunnen je vast wel iets lenen. Oh en wiet verschilt onderling van soort tot soort. Een blueberry tegenover een skunk is een wereld van verschil qua geur. Blueberry ruikt, een skunk riekt. Dus niet alleen illegaal en dom om hier aan mee te werken, ook irrelevant.

        Comment


          #5
          Re: Wietplanten Rijdende Rechter

          Inderdaad, en je auto staat dan in vol ornaat voor de deur,
          dus hoe makkelijk wil je het hebben?

          Ik sla even over als het mag!

          Comment


            #6
            Re: Wietplanten Rijdende Rechter

            Ik vind het op zich wel een leuk verzoek. Ben nu al benieuwd naar de aflevering
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Wietplanten Rijdende Rechter

              Volgens mij niet eens in overeenstemming met de forumregels. Planten komen anoniem in beeld. Balkjes over hun oogjes en stemmen vervormd?
              Buitenplanten op 20 mei, geen enkele (middelgrote) buitenplant staat op 20 mei al in bloei en gaat dus ook geen of amper geur verspreiden.

              Voor mij is dit alles wat er mis is aan het huidige wietbeleid. Diegenen die er beslissingen over moeten nemen hebben er, pardon my French, geen kloten verstand van. Anders zag je ook wel dat dit geen zin heeft.

              Comment


                #8
                Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                en dan krijg je ze zeker als herma en vol spint weer retour
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment


                  #9
                  Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                  Verleent IDTV ook juridische bijstand als ik wordt gesnapt met 5 planten in de auto?

                  Nu bloeiende planten hebben betekent binnen kweken en dat kan bij constatering door justitie flinke gevolgen hebben tot huis uitzetting toe. Zorgt IDTV ook voor woonruimte in geval dat ik mijn huis wordt uitgezet? En een goed woordje bij mijn werkgever gelijk?

                  Een hobbykweker zal waken voor geuroverlast, binnen een koolfilter gebruiken en buiten een plant neerzetten in goed overleg met de buren en de plant weghalen als de buren last ervaren van de geur. Ik heb zelfs aan mijn buren gevraagd of ze morele bezwaren hebben tegen cannabisplanten in mijn tuin. Dat hebben ze gelukkig niet.
                  Daarnaast zet ik buiten zwak geurende planten, want ik heb ook geen zin om zelf overlast te ervaren of ongewenste bezoekers aan te trekken.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    animaatjes-politie-44199.gif
                    Als jullie alle gevolgen willen dragen wil ik misschien weleens een dagje met een wietplant in m'n auto gaan rondrijden, zien hoever we komen en wat de gevolgen zijn.
                    Ik vermoed dat het vervoeren van een wietplant ook niet helemaal legaal is, en jullie willen mensen toch niet aanzetten tot overtredingen/misdrijven ?

                    Als wietkweker trek je altijd aan het kortste eind, maar het is geven en nemen.
                    Als de buurman gaat zitten zeuren om een paar miniplantjes in mijn tuin, dan blus ik z'n BBQ als ik last van de rook heb.
                    We kunnen ook gewoon wat relaxter zijn allemaal.3fb478eebe01d9ad82690d1023c1fb75.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                      Wie weet is het niet eens van de rijdende rechter en rijd je een pleures eind om je planten geript te hebben

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                        Q heeft wel hele fotogenieke planten
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                          Vind het een beetje vreemd dat de rijdende rechter gaat vragen of iemand zijn wietplanten wilt gaan vervoeren.
                          Tref dan voorbereidingen en kweek de planten zelf!
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                            Precies!
                            Ben ook wel nieuwsgierig geworden naar de uitzending, rijdende rechter is mobieler als een cannabis plant. Die rijdende rechter mag bij mij langs komen om te ruiken, geen enkel probleem! Videoberichtje mij kant op en het is geregeld

                            Filmploeg krijgt koffie en spacecake!
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietplanten Rijdende Rechter

                              Rechter verzoekt mensen om met cannabis planten in de auto naar des betreffende locatie te gaan?
                              Er is geen 1 Rechter die zo verzoek zal doen want cannabis planten zijn verboden en het vervoeren helemaal
                              Dit zaakje stinkt ik noem da een lokkertje .
                              Ben wel benieuw hoeveel dommeriken hier in gaan trappen
                              Zo van ze mogen bij mij thuis wel anoniem komen ruiken whahahaha.
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X