Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje.

    Korting op 420shop
    Ik wil nu graag beginnen met mijn 5 hollands hope zaadjes te zaaien.
    kan dit nu al?

    zet ze voor het raam neer, niet onder tl licht ofzo.
    ik hoor het graag!

    #2
    ja hoor je kunt ze gewoon binnen voorgroeien en dan half mei naar buiten.ik zou wel kijken dat je plantjes zich niet te erg gaan strekken zo voor t raam(opzoek naar licht)maar dit kan evt strax nog opgelost worden met over potten

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
      ja hoor je kunt ze gewoon binnen voorgroeien en dan half mei naar buiten.ik zou wel kijken dat je plantjes zich niet te erg gaan strekken zo voor t raam(opzoek naar licht)maar dit kan evt strax nog opgelost worden met over potten
      Oke, dan wacht ik denk ik toch maar even om strekken te voorkomen.
      half april. kan dat wel beter?

      Comment


        #4
        ik ben nu ook al bezig en heb geen last van strekken, het is als je het hebt geen porbleem omdat je ze dan gewon tot aan de lob blaadjes pot.
        SPaCeCaKe

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: vraagje.

            Ik zou ze in de serre zetten, had het ook voor het raam geprobeerd en ze groeiden echt krom en strekken zich heel erg, zo een mini serre (propagator of zoiets) van bij de boerenbond is handig, snachts zet je ze best nog binnen. (In theorie kan het snachts nog vriezen tot 15 mei)

            succes ermee!
            Last edited by janleuri; 17 April 2009, 16:01.

            Comment


              #7
              SPaCeCaKe

              Comment


                #8
                Re: vraagje.

                in theorie ja, het is niet omdat 11,12, 13 en 14 mei de ijsheiligen zijn dat het daarom effectief nog vriest die dagen.

                Comment

                Bezig...
                X