In de bloei zetten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pablo Escobar
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 90

    #1

    In de bloei zetten?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal, mijn Skunk wietplantje is al ik gok meer dan 1 maand oud kan ik deze al laten bloeien (gelieven niet reageren als je het een onnodige topic vind )
    Attached Files
  • Jonkie bonkie
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 169

    #2
    Re: In de bloei zetten?

    Het kan altijd. Als je gaat verduisteren. Ik zou wachten totdat je van bovenaf kan zien dat je plant net zo breed is als de pot. Suc6. Gr JB
    Keep em green

    Comment

    • Pablo Escobar
      Expert Stoner
      Member
      • Feb 2016
      • 90

      #3
      Re: In de bloei zetten?

      Oké, bedankt tja ik heb heb zojuist een 1 uur geleden overpot in een grote pot dus dan nog maar even wachten inderdaad misschien!

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: In de bloei zetten?

        Forum: F.A.Q. helpdesk

        Hier vind je de veel gestelde vragen over het forum, Heb je een probleem of een vraag? maak je topic aan!
        Hier toch een reactie, ja ik vind het een onnodig topic in de faq helpdesk. Staat hier totaal niet op zijn plaats.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: In de bloei zetten?

          verduisteren in juni en juli dan is de kans op mooi weer het grootst
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: In de bloei zetten?

            Vooral ze "geslachtsrijp" zijn moeten ze toch echt een node of 5 tot 8 groot zijn.

            Comment

            • Pablo Escobar
              Expert Stoner
              Member
              • Feb 2016
              • 90

              #7
              Re: In de bloei zetten?

              Oh oke nou ik laat em nog wel evem groeien bedankt!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oké

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #8
                Re: In de bloei zetten?

                wacht tot je minimaal 5 nodes ziet

                ze is nu nog te klein en te weinig nodes (geduld man geduld)

                YOU CANT PUSH NATURE
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • Pablo Escobar
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Feb 2016
                  • 90

                  #9
                  Re: In de bloei zetten?

                  Hahaha ja inderdaad dat wil je soms wel kunnen.
                  PS: (hopelijk ze) is toch nu 4 nodes hoog?

                  Comment

                  Bezig...