Hoi allemaal, mijn Skunk wietplantje is al ik gok meer dan 1 maand oud kan ik deze al laten bloeien (gelieven niet reageren als je het een onnodige topic vind
)
In de bloei zetten?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: In de bloei zetten?
Het kan altijd. Als je gaat verduisteren. Ik zou wachten totdat je van bovenaf kan zien dat je plant net zo breed is als de pot. Suc6. Gr JBKeep em green -
Re: In de bloei zetten?
Oké, bedankt tja ik heb heb zojuist een 1 uur geleden overpot in een grote pot dus dan nog maar even wachten inderdaad misschien!Comment
-
Re: In de bloei zetten?
Hier toch een reactie, ja ik vind het een onnodig topic in de faq helpdesk.Forum: F.A.Q. helpdesk
Hier vind je de veel gestelde vragen over het forum, Heb je een probleem of een vraag? maak je topic aan!
Staat hier totaal niet op zijn plaats.
‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’Comment
-
Re: In de bloei zetten?
verduisteren in juni en juli dan is de kans op mooi weer het grootstverzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Re: In de bloei zetten?
Vooral ze "geslachtsrijp" zijn moeten ze toch echt een node of 5 tot 8 groot zijn.Comment
-
Re: In de bloei zetten?
Oh oke nou ik laat em nog wel evem groeien bedankt!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oké
Comment
-
Re: In de bloei zetten?
Hahaha ja inderdaad dat wil je soms wel kunnen.
PS: (hopelijk ze) is toch nu 4 nodes hoog?
Comment






Comment