Is het geslacht al herkenbaar?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pablo Escobar
    Expert Stoner
    Member
    • Feb 2016
    • 90

    #1

    Is het geslacht al herkenbaar?

    Korting op 420shop
    Hoi alweer, ik had een vraagje over het geslacht van mijn Skunk wietplant, is het geslacht al herkenbaar ik kan het maar moeilijk zien...
    Attached Files
  • Wierie Wierie
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 848

    #2
    Re: Is het geslacht al herkenbaar?

    Lastig.....nog even beetje wachten tot dat de pistels wat groter worden
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #3
      Re: Is het geslacht al herkenbaar?

      Ff wachten idd of wat foto's van dichterbij maken, kan niet goed zien of t blad is of een bal.

      Comment

      • Pablo Escobar
        Expert Stoner
        Member
        • Feb 2016
        • 90

        #4
        Re: Is het geslacht al herkenbaar?

        Owh, oke tja ik denk (en hoop) een vrouwtje, vorige had ik een mannetje en daar kwamen al heel snel balletjes aan en deze is wel ouder.

        Comment

        • Hypnotized
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 926

          #5
          Re: Is het geslacht al herkenbaar?

          Witte pistels moet je zien dan, niet verwarren met die groene sprietjes dat zijn blaadjes.

          Comment

          • Pablo Escobar
            Expert Stoner
            Member
            • Feb 2016
            • 90

            #6
            Re: Is het geslacht al herkenbaar?

            Oké, ik probeer nog wat duidelijkere foto's te maken. 14631511510302022377375.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ja klopt en die zijn er dus nog niet, maar binnekort maar laten bleloeien en dan zien we wel.

            Comment

            • Hypnotized
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 926

              #7
              Re: Is het geslacht al herkenbaar?

              Dat zijn gewoon blaadjes, wacht nog maar even. Ook wonderbaarlijk dat je bij een jongere plant al ballen hebt gespot.. haast onmogelijk.

              Comment

              • JohnnyHaze
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 912

                #8
                Re: Is het geslacht al herkenbaar?

                geslacht nog niet duidelijk te zien, nog even geduld inderdaad

                Comment

                • Pablo Escobar
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Feb 2016
                  • 90

                  #9
                  Re: Is het geslacht al herkenbaar?

                  Oh, oke bedankt!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Die was zo'n 5 a 6 weken oud en had em 1 week latem bloeiem en kwam vol met balletjes te zitten.

                  Comment

                  • Pablo Escobar
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Feb 2016
                    • 90

                    #10
                    Re: Is het geslacht al herkenbaar?

                    Yo! Ik denk ik vraag het even aan jou. (omdat jij normaal kan reageren) kan ik (hopelijk haar) nu wel in 12/12 zetten ze is over 6 dagen 1 maand oud en is 5 nodes 1463309998579-1183969991.jpghoog?1463309836044434910613.jpg (zie foto's)

                    Comment

                    Bezig...