Hoi alweer, ik had een vraagje over het geslacht van mijn Skunk wietplant, is het geslacht al herkenbaar ik kan het maar moeilijk zien...
Is het geslacht al herkenbaar?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Lastig.....nog even beetje wachten tot dat de pistels wat groter worden -
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Ff wachten idd of wat foto's van dichterbij maken, kan niet goed zien of t blad is of een bal.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Owh, oke tja ik denk (en hoop) een vrouwtje, vorige had ik een mannetje en daar kwamen al heel snel balletjes aan en deze is wel ouder.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Witte pistels moet je zien dan, niet verwarren met die groene sprietjes dat zijn blaadjes.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Oké, ik probeer nog wat duidelijkere foto's te maken. 14631511510302022377375.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja klopt en die zijn er dus nog niet, maar binnekort maar laten bleloeien en dan zien we wel.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Dat zijn gewoon blaadjes, wacht nog maar even. Ook wonderbaarlijk dat je bij een jongere plant al ballen hebt gespot.. haast onmogelijk.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
geslacht nog niet duidelijk te zien, nog even geduld inderdaadComment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Oh, oke bedankt!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Die was zo'n 5 a 6 weken oud en had em 1 week latem bloeiem en kwam vol met balletjes te zitten.Comment
-
Re: Is het geslacht al herkenbaar?
Yo! Ik denk ik vraag het even aan jou. (omdat jij normaal kan reageren) kan ik (hopelijk haar) nu wel in 12/12 zetten ze is over 6 dagen 1 maand oud en is 5 nodes 1463309998579-1183969991.jpghoog?1463309836044434910613.jpg (zie foto's)Comment




Comment