Twijfel bij oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xtream
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2016
    • 13

    #1

    Twijfel bij oogsten

    Korting op 420shop
    Heb geen microscoop dus deed vergrotingen met mn telefoon, bruine haartjes zijn pase dus kijk nu naar doorzichtig milky en amber, maar denk nu een deel milky en deel doirzichtig te hebben iemand een mening? Het is een auto dus normaal geen amber.





    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Twijfel bij oogsten

    Het is een auto dus normaal geen amber.
    Ik zie dat sprookje steeds vaker.
    Dat is een misverstand, waarschijnlijk veroorzaakt door 12 jarige kwekertjes zonder geduld.

    Doorzichtige trichomen heb je niets aan, dus die wil je helemaal niet zien op het moment dat je oogst.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • xtream
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Mar 2016
      • 13

      #3
      Re: Twijfel bij oogsten

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Ik zie dat sprookje steeds vaker.
      Dat is een misverstand, waarschijnlijk veroorzaakt door 12 jarige kwekertjes zonder geduld.

      Doorzichtige trichomen heb je niets aan, dus die wil je helemaal niet zien op het moment dat je oogst.
      Dus wel amber bij autos? Plant begint echt op zijn laatste krachten te komen nog beetje groen blad en de toppen beginnen de grootste blaadjes ook te verkleuren. Was ongeveer uitgerekend voor 3 mei, btw komen nu overal groene bolletjes te voorschijn zijn dit calixen?

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

      Comment

      • xtream
        Plantje
        Nieuw Lid
        • Mar 2016
        • 13

        #4
        Re: Twijfel bij oogsten

        Deze heldere groene knoppen zijn calixen?


        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

        Comment

        • xtream
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Mar 2016
          • 13

          #5
          Re: Twijfel bij oogsten

          Nog wachten? Stressen? In het donker? Krijgen nu enkel nog water goed of nog beetje voeden?

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

          Comment

          • xtream
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Mar 2016
            • 13

            #6
            Re: Twijfel bij oogsten

            Iemand?

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

            Comment

            • Weedjewel
              Special member
              Lucky Member
              • Nov 2010
              • 808

              #7
              Re: Twijfel bij oogsten

              Plaats eens een totaal foto van de plant...een buitenplant nu al klaar?

              Comment

              • xtream
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Mar 2016
                • 13

                #8
                Re: Twijfel bij oogsten

                Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel
                Plaats eens een totaal foto van de plant...een buitenplant nu al klaar?
                Binnen begonnen januari/februari is een autoflower zal ze sffs nog eens trekken

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

                Comment

                • xtream
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2016
                  • 13

                  #9
                  Re: Twijfel bij oogsten

                  Zijn dus autos white widow, northenlight en blueberry waarvan 1 met een afwijkijng van bij de geboorte. 1m +- 2 planten en 1m 40 de grootste.

                  De rijpste



                  De grootste




                  De afwijking



                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

                  Comment

                  • Weedjewel
                    Special member
                    Lucky Member
                    • Nov 2010
                    • 808

                    #10
                    Re: Twijfel bij oogsten

                    Ik zou ze nog niet oogsten.

                    Comment

                    • xtream
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Mar 2016
                      • 13

                      #11
                      Re: Twijfel bij oogsten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel
                      Ik zou ze nog niet oogsten.
                      Zou ik ze dan al op water alleen zetten? Was nu eigenlijk al afgebouwt met voeden. Wanneer ongeveer zou ik de rijpste in het donker mogen zetten, zoals ik zei waren ze normaal voor de 3de mei dus zijn al redelijk over tijd

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #12
                        Re: Twijfel bij oogsten

                        Die kunnen nog wel een tijdje staan hoor, die datums op het pakje kan je niet op voort gaan, de plant is klaar als hij klaar is en das nu nog niet.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • xtream
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2016
                          • 13

                          #13
                          Re: Twijfel bij oogsten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                          Die kunnen nog wel een tijdje staan hoor, die datums op het pakje kan je niet op voort gaan, de plant is klaar als hij klaar is en das nu nog niet.
                          Nog even blijven voeden? Of mogen ze op dieet?

                          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

                          Comment

                          • xtream
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Mar 2016
                            • 13

                            #14
                            Re: Twijfel bij oogsten





                            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk

                            Comment

                            • Hypnotized
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 926

                              #15
                              Re: Twijfel bij oogsten

                              Die zijn nog niet klaar.

                              Comment

                              Bezig...