Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu al toprot?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu al toprot?

Korting op 420shop
    Hallo,

Mijn plantjes (3 autoflowers) staan altijd buiten, en zij nu zo'n 3 weken in bloei.
    Gisteren was het echt een hondenweer en ik kon ze spijtig genoeg niet binnen zetten, waardoor de plantjes bijna 24u in de regen hebben gestaan en het was bovendien nog goed koud ook...[emoji20] Vandaag is het weeral droger, maar nog altijd niet warmer dan 15°C, dus perfect voor toprot...[emoji52]

Nu was ik ineens beginnen denken over het feit of ze al toprot zouden hebben... Misschien ben ik paranoïde, maar ik vind alleszins op internet niet veel duidelijke foto's van de beginnende fase van toprot, vandaar dus dat ik hier hulp kom vragen!

Ik heb enkele close up foto's gemaakt van wat random topjes van de 3 planten. Kan iemand mij zeggen of hij al toprot ziet? Er is gelukkig wel altijd een briesje op m'n balkon dus hopelijk helpt dat goed... En de komende dagen mag de zon er weer uitkomen!!!

Alvast bedankt voor de hulp (en hopelijk de geruststelling... [emoji1] )

Re: Nu al toprot?

Ziet er toch mooi en gezond uit

Of heb ik het mis
    Groene vingers

Comment

Ik vond het vooral verdacht dat ze wat roken naar vochtigheid en 'rot'... Misschien is het idd helemaal niet aan de orde (momenteel)?

Comment

Hallo belga
        Niks om je zorgen te maken ,zie zo geen toprot
        Steekt er een dood / bruin blad uit je top dan kan je je zorgen maken
        Mocht het zover komen trek je voorzichtig aan dat bruine blad , trek je het los zonder weerstand dan heb je hoogstwaarschijnlijk rot in de top.
        Succes

Comment

Ok thanks voor de geruststelling! [emoji1]

Comment

Bezig...
          X