Te laat ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Chrish
    Stoner
    Member
    • May 2016
    • 22

    #1

    Te laat ?

    Korting op 420shop
    Hi

    door omstandigheden ben ik van plan om m'n zaadjes pas 14 Juli te planten. Het gaat om de Super Critical auto van ghseeds.
    Op de site staat bloeitijd van 7 weken.
    Is dit te laat om nog te beginnen ?
    thx
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Te laat ?

    Nee..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Chrish
      Stoner
      Member
      • May 2016
      • 22

      #3
      Re: Te laat ?

      danku , als er staat bloeitijd 7 weken , hoelang duurt het dan van Planten-oogst ?

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Te laat ?

        Eind september is het buiten 12/12. Daar tel je dus die 7 bloeiweken bij + nog wat extra weken omdat de breeders doorgaans wel heel optimisstisch zijn kwa bloeiweken en dan kom je dus eind november uit.

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #5
          Re: Te laat ?

          is een auto dus 7 weken plus ontkiemen,opkomen denk week of 8
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Te laat ?

            Ow jah Autoflowerd, had ik even overheen gelezen. Naja dan ist 14 Juli + 10 weken.

            Comment

            • orgasmatron
              Chronic Stoner
              • Jun 2010
              • 177

              #7
              Re: Te laat ?

              Ik ben eens aan een autokweek begonnen, begin juli en deze waren pas begin oktober klaar. Duurde in totaal dus 12 weken.
              Ik had wat toprot, auto's zijn hier meestal gevoeliger voor. Dus best begin je vroeger of kies je voor autofrisian dew ofzo..

              Comment

              • Hypnotized
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 926

                #8
                Re: Te laat ?

                Ik zou van 12 weken uitgaan. Die bloeit echt nog niet na 21 dagen.

                Comment

                • luhoe
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 375

                  #9
                  Re: Te laat ?

                  Kan nog wel
                  Op de site staat bloeitijd van 7 weken
                  Dat lukt alleen onder lampen in optimale omstandigheden. Buiten moet je alle beloften over afbloeitijd vergeten en als ze een flink eind in de bloei zitten gewoon om de paar dagen met een zakmicroscoopje toppen gaan checken.
                  Autoflowers 2016

                  Comment

                  Bezig...