Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help plantprobleem!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help plantprobleem!

    Korting op 420shop
    om even kort samen te vatten:

    5 zaadjes van spliffseeds (gold rush) geplant in light grondmix (Janeco-Light Mix) planten zijn nu bijna 3 weken boven de grond maar 1 van de 5 planten vertoont raar gedrag. Alle planten krijgen dezelfde behandeling en alleen deze plant heeft het.

    Ik dacht dat het te maken had met te weinig water dus heb alle 5 de planten maar wat extra water bijgegeven maar hij vertoont nog steeds raar gedrag. Hieronder een foto,misschien dat iemand hier weet wat er mis mee is???

    IMG_6064.jpg

    Zoals je ziet laat hij iets de bladeren hangen en 2 blaadjes krullen om?

    #2
    Re: Help plantprobleem!

    Zet die plant buiten in de regen komt het vanzelf goed
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Help plantprobleem!

      Dus als er eentje raar doet ga je ze allemaal aanpassen

      >> helpdesk
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Help plantprobleem!

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Zet die plant buiten in de regen komt het vanzelf goed
        planten staan al buiten. met de keiharde regen van gisteren heb ik ze even beschut onder de tafel gezet maar verder gewoon in de volle buitenlucht.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Dus als er eentje raar doet ga je ze allemaal aanpassen

        >> helpdesk
        precies, het rare is dat hij het in het begin gewoon prima deed maar nu ineens kuren vertoont. en hij krijgt dezelfde behandeling als de rest van de planten.

        Comment


          #5
          Re: Help plantprobleem!

          Mijn punt is; als er eentje afwijkt, dan moet je die ene anders behandelen dan de rest.
          Maar 't is erg vroeg, kijk over een weekje nog eens.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Help plantprobleem!

            Oorspronkelijk geplaatst door TannPanda View Post
            om even kort samen te vatten:

            5 zaadjes van spliffseeds (gold rush) geplant in light grondmix (Janeco-Light Mix) planten zijn nu bijna 3 weken boven de grond maar 1 van de 5 planten vertoont raar gedrag. Alle planten krijgen dezelfde behandeling en alleen deze plant heeft het.

            Ik dacht dat het te maken had met te weinig water dus heb alle 5 de planten maar wat extra water bijgegeven maar hij vertoont nog steeds raar gedrag. Hieronder een foto,misschien dat iemand hier weet wat er mis mee is???

            [ATTACH=CONFIG]295561[/ATTACH]

            Zoals je ziet laat hij iets de bladeren hangen en 2 blaadjes krullen om?
            Misschien al eens onder jeblad gekeken? Dit zien mij uit als de groene bladluis die ff aant floeeemsap slurpte!

            Comment

            Bezig...
            X