Zaailingen onder led??? Zie foto;)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • uden28
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Mar 2015
    • 4

    #1

    Zaailingen onder led??? Zie foto;)

    Korting op 420shop
    Hallo beste mede kwekers.!

    mijn vraag is.. Kan ik met een led bouwlamp van 8 watt 130/0,06 watt mijn zaailingen laten voorgroeien?
    zodat ze niet gaan strekke en zich goed kunne ontwikkelen,aangezien het deze week bewolkt is......

    Alvast bedankt

    groet


    Last edited by uden28; 12 June 2016, 10:10.
  • Faach Viechuur
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2015
    • 882

    #2
    Re: Zaailingen onder led??? Zie foto

    zie geen foto('s)

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Zaailingen onder led??? Zie foto

      Met bewolkt weer heb je buiten meer licht dan onder die bouwlamp hoor.
      Zonlicht: 100.000 - 130.000 lux
      Daglicht, indirect zonlicht: 10.000 - 20.000 lux
      Bewolkte dag: 1.000 lux
      Kantoor: 500 lux
      Erg donkere dag: 100 lux
      Schemering: 10 lux
      Donkere schemering: 1 lux
      Volle maan: 0,1 lux
      Kwartier maan: 0,01 lux
      Nieuwe maan zonder wolken: 0,001 lux
      Bewolkte nacht zonder maan: 0,0001 lux
      Last edited by FlintStoned; 12 June 2016, 10:39.

      Comment

      • uden28
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Mar 2015
        • 4

        #4
        Re: Zaailingen onder led??? Zie foto

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Zaailingen onder led??? Zie foto

          zonkracht.JPG

          Lekker buiten zetten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • uden28
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Mar 2015
            • 4

            #6
            Re: Zaailingen onder led??? Zie foto

            Ok thnx! ga ze buiten zette onder afdak nu met die regen dat welheb ook 4 stekken staan die gaan lekker ..

            Comment

            Bezig...