ben ik goed bezig??? Beginner

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bigbang
    Retired
    • Apr 2009
    • 72

    #1

    ben ik goed bezig??? Beginner

    Korting op 420shop
    Goedenavond Cannabisaanbidders...

    Ik heb 5 vrouwenlijke bigbang zaadjes.
    Ik heb ze inmiddels ontkiemd 8-10mm tussen goed vochtige wattenschijfjes.
    De ontkiemde zaadjes heb over 5 1liter potjes verdeeld.
    Folietje met gaatjes over de potjes gespannen beetje voeding van de growshop eraan toegevoegd en voor het raam gezet.
    Als de plantjes bijna tegen het folie aangroeien gaat het folie er af en laat ik ze tot 15 mei voor het raam staan, en dan gaan ze naar buiten in 30-40 liter potten. (elke plant 1 pot uiteraard)
    Voeding voor groei en later voor de bloei heb ik ook, ik hou me gewoon aan de aanbevolen hoeveelheid wat op de verpakking staat.

    Jongens ben ik zo goed bezig?
    zijn de 30-40 liter potten voldoende voor een leuke plant?

    Ik hoop dat jullie nog tips of aanmerkingen hebben voor een betere kweek.

    alvast bedankt.

    groeten.....
  • mathieu
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 244

    #2
    Re: ben ik goed bezig??? Beginner

    alles potten vanaf 15 liter is goed, hoe meer hoe beter, hoe meer wortels hoe groter de plant hoe zwaarder het gewicht, maar er komt dan ook nog licht bij kijken.
    SPaCeCaKe

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: ben ik goed bezig??? Beginner

      Ik heb mijn plantjes nu al buiten staan beetje uit de wind en beschut het kan geen kwaad en ik vind je plant word er sterk van want hij moet zich zelf nu al leren omhoog houden.
      Groetjes
      God was never on your side..

      Comment

      • mathieu
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 244

        #4
        Re: ben ik goed bezig??? Beginner

        zou hem wel s'avonds binnen zetten.
        SPaCeCaKe

        Comment

        • Skadril
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2009
          • 181

          #5
          Re: ben ik goed bezig??? Beginner

          Ik ga ze toch ook af en toe is binnenhalen 's avonds.
          Als de hemel niet bewolkt is, kunnen de temperaturen nog redelijk zakken.
          Bij een wolkendek 's nachts laat ik ze buitenstaan als het overdag goed weer was.

          Comment

          • Jona
            Retired
            • Jun 2008
            • 2797

            #6
            Re: ben ik goed bezig??? Beginner

            Zakt wel eens tot 10° heb ik gezien, weet niet of het der nog onder zal gaan eenmaal we in mei zitten...
            Belangrijkste is dat het niet vriest

            Comment

            • mathieu
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 244

              #7
              Re: ben ik goed bezig??? Beginner

              en tot hoeveel zakt het nu?
              SPaCeCaKe

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Re: ben ik goed bezig??? Beginner

                7-9 graden zie ik vannacht. Dus neem minimaal 5° als het eens iets kouder wordt, normaal gezien zal het niet meer vriezen, al is dat theoretisch natuurlijk. Die van mij gaan over een week volop buiten

                Comment

                • mathieu
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 244

                  #9
                  Re: ben ik goed bezig??? Beginner

                  10 tot 15 mei wel savonds binnen houden want dan zijn de ijsheilingen,
                  dan bevriest het water in je plant en gaat hij dood dus binnen zetten dan.
                  SPaCeCaKe

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Re: ben ik goed bezig??? Beginner

                    Oorspronkelijk geplaatst door mathieu
                    10 tot 15 mei wel savonds binnen houden want dan zijn de ijsheilingen,
                    dan bevriest het water in je plant en gaat hij dood dus binnen zetten dan.
                    Ik hoop dat je knetterstoned bent want je denkt toch niet dat het op die dagen precies vriest? En het is 'Ijsheiligen' trouwens .
                    Ik denk dat ze vanaf nu ook wel buiten mogen aangezien het niet meer vriest. Enkele mensen zetten ze reeds buiten hier op het forum, waaronder ik, weze dat wel overdag

                    Comment

                    Bezig...