Beste medekweker,ik heb gister een plantje van ongeveer 50cm overgepot .nu één dag laten hangen de stengels van de bladeren .hoe komt dit ?
Buitenplantje
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Buitenplantje
Dan is er een probleempje bij de wortels.
Zet ze even een dagje in de schaduw en sproei de bladeren een beetje nat.
Ze staan niet te droog toch ?
Je hebt die grond wel even lekker vochtig gemaakt voor je dat in die pot mikte ?
(misschien even opletten wat je allemaal op de foto zet
-
Re: Buitenplantje
1e bericht en we zien gelijk je kostbaarste bezit op de achtergrond
Comment
-
Re: Buitenplantje
Met andere woorden haal die foto weg want je dochter staat er op en zet die plant in de schaduwGod was never on your side..Comment








Comment