Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mattiasau
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2016
    • 28

    #1

    Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Op 22 mei kwam mijn AF boven de grond en hij nadert zijn einde. Het is mijn allereerste kweek en ik vind het best geslaagd. Alleen wil ik nu goed eindigen en op de juiste moment oogsten. Kunnen jullie mij vertellen hoe lang die nog moet? Naar mijn gevoel is het niet lang meer , weekje ofzo, wat denken jullie? Ojaaa, Hoe raden jullie aan om te drogen? Ik ben van plan de hele plant met alle bladeren op te hangen, goed idee ofniet?
    Thanks alvast

    13713412_1394533117228550_2110988853_n.jpg13714380_1394532987228563_504103905_n.jpg13735369_1394533013895227_1152559199_n.jpg13695841_1394533047228557_2101006525_n.jpg
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #2
    Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

    Goed idee maar dan over een week of 4!En hoogstwaarschijnlijk langer.
    sigpic it is just a flower

    Comment

    • mattiasau
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2016
      • 28

      #3
      Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

      4 Weken is wel veel niet? Wat denkt de rest?

      Comment

      • batmeid
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 1317

        #4
        Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

        Lol wss denkt de rest nog langer dan 4 weken
        sigpic it is just a flower

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #5
          Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

          Er komen wsl geen calixen meer bij. Je had net een slechte periode met regen, regen, regen op de moment van bloei. Dus nee ik denk zeker geen 4 weken meer. Als er bovenaan al geen zaadjes inzitten dan zullen die niet veel meer indikken en zal je moeten oogsten wat er op zit en dat zal niet erg veel zijn. Maar dan idd wsl nog een weekje. Komt net zomer aan, zie hoe die daar op reageert he.

          Comment

          • Ano5
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 82

            #6
            Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

            ik denkt dat die de 4 weken nog niet eens zou halen omdat de bladeren beginnen af te sterven.

            Comment

            • mattiasau
              Senior Stoner
              Member
              • Jul 2016
              • 28

              #7
              Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

              @Skoriazz

              Dat is toch normaal dat de bladeren geel worden? Einde van de bloei.

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #8
                Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                Ook bij geel en herfst gewoon laten staan en kijken naar de trichomen kleur.

                deze vraag is trouwens al 1999999,9999999999x gesteld hier op het forum en had je zo makkelijk binnen 20 sec kunnen zoeken.
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • batmeid
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 1317

                  #9
                  Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                  Mijn afjes waren 25 april boven, en staan nog!
                  sigpic it is just a flower

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                    De vergeling is van een N gebrek in een vroeg stadium (voor de bloei).
                    En neen die zijn bijlange na niet rijp.

                    Comment

                    • jappie
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Sep 2008
                      • 54

                      #11
                      Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                      Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                      Mijn afjes waren 25 april boven, en staan nog!
                      retweet

                      Comment

                      • MrSmoke
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jan 2014
                        • 72

                        #12
                        Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                        Die kan nog wel ff, zou een paar Hindu kush autoflowers erbij halen met een iets grotere pot.
                        Red je nog voor half oktober, mijne werden rond de 1.80 hoog met dikke toppen.
                        Ook zou ik een simpele voeding erbij halen van BAC bloei en mss PK booster.
                        But what does it mean?

                        Comment

                        • batmeid
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 1317

                          #13
                          Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                          Zijn inmiddels geoogst!
                          sigpic it is just a flower

                          Comment

                          • mattiasau
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2016
                            • 28

                            #14
                            Re: Is mijn autoflower al klaar voor oogst?

                            Batmeid

                            Ik oogst de mijne volgende week.

                            Comment

                            Bezig...