Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje....

    Korting op 420shop
    ik vroeg mij af wanneer ik ten vroegste een plant van binnen die al in bloei staat kan buiten zetten zonder dat die terug in groei gaat om nog wat van de latere zomer te profiteren...

    Grtz

    #2
    Re: vraagje....

    dat zal ongeveer rond half augustus zijn...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: vraagje....

      mja da dacht ik al maar khad gehoopt op iets vroeger

      Comment


        #4
        Re: vraagje....

        je kan ze ook vroeger buiten zetten en verduisteren eh

        Comment


          #5
          Re: vraagje....

          of je neemt auto flowers dan ken je ongeveer na elke 8 weken oogsten

          Comment


            #6
            Re: vraagje....

            idd,dan zou je in 1 zomer 2ronde's kunnen draaien en zo ook lekker 2 oogsten hebben...

            autoflower eind april ontkiemen,begin mei buiten zetten dan zou hij begin juli ongeveer klaar zijn!
            en tegen eind juni laat je de volgende ronde al ontkiemen en dan zou je begin september weer kunnen oogsten...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Re: vraagje....

              kheb al 3 lowryders opt dak staan & auto ak47 zaden zijn besteld dus dat idee had ik ook al maar kheb hier nog enkele early skunk staan en 'k dacht eventueel een plant zoals N.L.A of Anesthasia (binnen zaden die 'k heb liggen) te laten bloeien binnen tot begin augustus en dan buiten ermee op een guerillia plaats... maar dat brengt blijkbaar teveel problemen mee....

              Grzz

              EDIT: kunnen lowryder 1 & 2 en eventueel Auto Ak47 goed tegen slechtere weerscondities... kga der namelijk enkele hier en daar op guerillia plaatsen zetten. (vochtigheid en koude enzo)
              Last edited by GroovaLicious; 17 April 2009, 19:17.

              Comment

              Bezig...
              X