Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geel blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Geel blad

    ...Laat me graag adviseren door .. de verkoper in de growshop...
    site van Plagron voor details.
    Daar kun je ook schemaatjes vinden waar je kunt zien welke flessen bij elkaar horen.
    Zo heb je bijv. de 100% natural line, de Terra line, de Cocos line en hydro line.
    Staat een product niet in het schema van de lijn die je kiest, dan is het dus niet nodig.

    Je hebt in ieder geval een complete lijn nu.
    Alleen nog even uitpluizen hoeveel je van ieder nodig hebt aan de hand van de schema's.
    En, omdat het zo warm is daar en de planten 2-3-4 keer zoveel drinken als hier, doe je de concentratie voeding ook door 2 of 3 delen.
    Staat er in het schema 5ml/L dan begin je eens met 1.5ml/L bijvoorbeeld.
    (eigenlijk doe je dat al natuurlijk, als je eerst met voeding geeft en later op de dag nog eens alleen water erbij)

    Good luck
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: Geel blad

      Zo, net de dames hun eerste cocktail gegeven.
      We gaan het meemaken !




      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


        #33
        Re: Geel blad

        Die gaan met dat lijstje vrij snel overvoed geraken. Profiteer van het klimaat zou ik zeggen, je kan daar met elke dag zon super zuivere wiet kweken buiten zonder al te veel extra voeding. Zaken als green sensation en sugar royal geef ik zelf mss 4 of 5 keer mee in een hele bloeiperiode. Als dat liter flessen zijn dan verdient die growshop houder een stamp onder zijn kloten als die dat aanraadt. Met een flesje van 100 ml kom je al ver. Voor het slecht wordt...
        En zoals gezegd, terra bloom en alga bloom is hetzelfde.

        Comment


          #34
          Re: Geel blad

          Het was me al duidelijk geworden dat deze senor wat al te veel misbruik heeft gemaakt van mijn ontwetendheid.
          Ik ga het een weekje doen en dan kijken of het resultaat heeft gehad.


          Sent from my iPad using Tapatalk

          Comment


            #35
            Re: Geel blad

            Het resultaat van green sensation zie je de dag erop al. Maar daar is het wat te vroeg voor. PK13-14 lijkt mij hier overbodig. Ph-min ook, want die is enkel nodig voor de ph te verlagen van voedingswater met biominerale voeding (die terra bloom) en je hebt de hele bio lijn. Dan hopen dat je geen leeg medium had zonder bodemleven.
            Als dat wel het geval is dan zit je met een probleem

            Enfin, doseren. Combineer de basisvoeding met de boosters afwisselend. Die basisvoeding (alge bloom) mag gerust om de dag. En dan de ene keer die nectar, de andere keer sugar royal, andere keer green sensation. Met max 2-3 keer per week boosters er bij. Voor week 6-7-8. Zo zou ik het proberen. Als ze verbrande puntjes krijgen minderen met voeding.

            Comment


              #36
              Re: Geel blad

              Al een paar dagen krijgen de dames wat extra te eten.
              Maare, ik zie niet echt verbetering van de kleur van de bladeren
              Het lijkt zelfs 'lekker' door te zetten. De vergeling





              En ja i know. Ze staat schever dan de toren van Pisa


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


                #37
                Re: Geel blad

                Niks aan doen, gaan prima. Gele blad trekt ze zelf leeg kurkt dit af en laat het vallen. Gevallen blad wel wegnemen.

                Comment

                Bezig...
                X