regenereren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janleuri
    Retired
    • Oct 2008
    • 1131

    #1

    regenereren?

    Korting op 420shop
    Ik ben al van 5 april buiten aan het voorgroeien, is het mogelijk dat ik nu of binnenkort het geslacht te zien krijg? (aangezien de dagen nu slechts 13 uur bevat...

    Indien ze beginnen te bloeien zullen ze dan naarmate dat de dagen langer worden stoppen met bloeien en verder groeien? kan dit kwaad?

    bij voorbaat dank!
    Last edited by janleuri; 20 April 2009, 00:11.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: regenereren?

    Ze gaan pas bloeien bij max 12 uur licht. Dat is het dus niet.

    Mocht het zo zijn dat ze al wel gaan bloeien, dan gaan ze inderdaad weer verder groeien. Dan schieten ze dus van de bloei terug in de groei, wat stress veroorzaakt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • janleuri
      Retired
      • Oct 2008
      • 1131

      #3
      Re: regenereren?

      Maarja die 13 uur licht is vrij relatief he, soms als het bewolkt is is het een uur vroeger donker.... indien ze gaan bloeien ga ik al kunnen zien welk geslacht ze hebben? ik zit nu pas aan het 3de paar blaadjes inclu de lobblaadjes, dus 2 lobblaadjes en 4 gekartelde

      merci eh weedy!

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: regenereren?

        Yep, meestal na 2-3 (soms 4) weken nadat ze 12/12 licht hebben laten ze hun geslacht zien, dan kun je dus zien of ze mannelijk of vrouwelijk zijn.

        No problemo
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #5
          Re: regenereren?

          en geeft dat van de bloei naar de groei geen groeivertragingen of andere negatieve uitwerkingen, buiten het feit dat er door de stress hermas kunnen ontstaan?

          mvg

          Comment

          • mathieu
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 244

            #6
            Re: regenereren?

            weet ik niet maar wat je wel kunt doen is een stekje nemen en die 12/12 geven dan krijg je het ook snel te zien!
            SPaCeCaKe

            Comment

            • janleuri
              Retired
              • Oct 2008
              • 1131

              #7
              Re: regenereren?

              idd, wist ik al maar dat is te veel werk, daarbij hoef ik niet te weten of het mannelijke of vrouwelijke gaan worden, het gaat gewoon over het feit dat de dagen kort zijn en dat ze dan in de bloei kunnen schieten, en dan was mijn vraag hierover of het dan kwaad kan dat ze dan als de dagen langer worden terug gaan groeien en stoppen met bloeien.

              mvg

              Comment

              • mathieu
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 244

                #8
                Re: regenereren?

                Oorspronkelijk geplaatst door janleuri
                Ik ben al van 5 april buiten aan het voorgroeien, is het mogelijk dat ik nu of binnenkort het geslacht te zien krijg? (aangezien de dagen nu slechts 13 uur bevat...

                Indien ze beginnen te bloeien zullen ze dan naarmate dat de dagen langer worden stoppen met bloeien en verder groeien? kan dit kwaad?

                bij voorbaat dank!

                oké, nu krijg ik ook een pesthekel aan je eerst ga je vragen of je het binnenkort te zien krijgt ik geef daar antwoord op zeg je dat je het niet wil weten.
                en als je er geen werk voor wil doen , tja ga dan ook niet kweken.
                SPaCeCaKe

                Comment

                Bezig...