Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

regenereren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    regenereren?

    Korting op 420shop
    Ik ben al van 5 april buiten aan het voorgroeien, is het mogelijk dat ik nu of binnenkort het geslacht te zien krijg? (aangezien de dagen nu slechts 13 uur bevat...

    Indien ze beginnen te bloeien zullen ze dan naarmate dat de dagen langer worden stoppen met bloeien en verder groeien? kan dit kwaad?

    bij voorbaat dank!
    Last edited by janleuri; 20 April 2009, 01:11.

    #2
    Re: regenereren?

    Ze gaan pas bloeien bij max 12 uur licht. Dat is het dus niet.

    Mocht het zo zijn dat ze al wel gaan bloeien, dan gaan ze inderdaad weer verder groeien. Dan schieten ze dus van de bloei terug in de groei, wat stress veroorzaakt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: regenereren?

      Maarja die 13 uur licht is vrij relatief he, soms als het bewolkt is is het een uur vroeger donker.... indien ze gaan bloeien ga ik al kunnen zien welk geslacht ze hebben? ik zit nu pas aan het 3de paar blaadjes inclu de lobblaadjes, dus 2 lobblaadjes en 4 gekartelde

      merci eh weedy!

      Comment


        #4
        Re: regenereren?

        Yep, meestal na 2-3 (soms 4) weken nadat ze 12/12 licht hebben laten ze hun geslacht zien, dan kun je dus zien of ze mannelijk of vrouwelijk zijn.

        No problemo
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: regenereren?

          en geeft dat van de bloei naar de groei geen groeivertragingen of andere negatieve uitwerkingen, buiten het feit dat er door de stress hermas kunnen ontstaan?

          mvg

          Comment


            #6
            Re: regenereren?

            weet ik niet maar wat je wel kunt doen is een stekje nemen en die 12/12 geven dan krijg je het ook snel te zien!
            SPaCeCaKe

            Comment


              #7
              Re: regenereren?

              idd, wist ik al maar dat is te veel werk, daarbij hoef ik niet te weten of het mannelijke of vrouwelijke gaan worden, het gaat gewoon over het feit dat de dagen kort zijn en dat ze dan in de bloei kunnen schieten, en dan was mijn vraag hierover of het dan kwaad kan dat ze dan als de dagen langer worden terug gaan groeien en stoppen met bloeien.

              mvg

              Comment


                #8
                Re: regenereren?

                Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                Ik ben al van 5 april buiten aan het voorgroeien, is het mogelijk dat ik nu of binnenkort het geslacht te zien krijg? (aangezien de dagen nu slechts 13 uur bevat...

                Indien ze beginnen te bloeien zullen ze dan naarmate dat de dagen langer worden stoppen met bloeien en verder groeien? kan dit kwaad?

                bij voorbaat dank!
                SPaCeCaKe

                Comment

                Bezig...
                X