Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow Autoflower geen amber trichomen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow Autoflower geen amber trichomen?

    Korting op 420shop
    Ik heb dit jaar uiteraard weer 5 plantjes staan. Ze zijn 10 juni gezaaid, dus morgen 14 weken oud. Het zijn autoflowers, en ik weet dat de tijd die aangegeven wordt (11 weken of zo) nooit echt klopt, maar dit duurt wel lang voor mijn gevoel. Op de foto is te zien hoe ze er nu uit zien. Trichomen zijn allemaal milky, en gezamenlijk misschien 3 amber trichomen gevonden. Komt dit nog? Of zitten ze gewoon al aan hun eind? Ik ben al begonnen met flushen.

    Kortom: nu oogsten? IMG_1648.jpgIMG_1646.jpgIMG_1645.jpg
    Last edited by Smoke; 15 September 2016, 16:49.

    #2
    Re: White Widow Autoflower geen amber trichomen?

    Er gaan verhalen dat sommige auto's niet amber worden en dat je dus van ontwikkeling uit moet gaan.
    Maar als je toch al amber ziet....
    Ik zou ze gewoon elke dag even bekijken als ze hetzelfde blijven zou ik ze omhakken na het spoelen. Maar als ze door blijven veranderen naar amber zou ik persoonlijk wachten tot 50 50
    Maar ik ben een hangerd

    Comment


      #3
      Re: White Widow Autoflower geen amber trichomen?

      Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
      Er gaan verhalen dat sommige auto's niet amber worden en dat je dus van ontwikkeling uit moet gaan.
      Maar als je toch al amber ziet....
      Ik zou ze gewoon elke dag even bekijken als ze hetzelfde blijven zou ik ze omhakken na het spoelen. Maar als ze door blijven veranderen naar amber zou ik persoonlijk wachten tot 50 50
      Maar ik ben een hangerd
      Bedankt voor je reactie! Ik denk dat die 3 ambertrichomen er nu al een week of 2 zitten zonder verandering. Misschien nog even een weekje flush volhouden en kijken hoe het loopt!

      Comment


        #4
        Het klopt wat ikhebeebnaam zegt

        Er staan onder andere artikelen online waar dit nader wordt beschreven rollingstoned.nl bijv.

        Ik zou zeggen minimaal 4 weken bij de totale tijd bijtellen en wachten totdat alle trichomen minimaal milky zijn.

        Dat is wat ik had gedaan in jou geval

        Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

        Comment


          #5
          Deze vond ik zelf erg handig toen ik nog een beginnende kweker was

          Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

          Comment


            #6
            De eerste was een beetje crappy kwaliteit

            Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

            Comment


              #7
              Was het in de praktijk ook maar zo duidelijk heh..
              Dit is trouwens een topic van september 2016, ik denk dat-ie inmiddels wel geoogst heeft.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X