Dame?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RoccoSmokes
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 111

    #1

    Dame?

    Korting op 420shop
    Heyy ik had even een vraag is dit een vrouwtjes plant?
    ben er namelijk niet zeker over
    .IMG_0053.jpg
  • subby
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 365

    #2
    Re: Dame?

    Duidelijkere foto zou niet verkeerd zijn ...maar denken het wel..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Comment

    • KAYA74
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Apr 2016
      • 435

      #3
      Re: Dame?

      Idd. ...iets duidelijker plaatje maakt t iets of wat makkelijker. Durf t zo niet aan de gok te maken[emoji6]

      GRTZ KAYA

      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
      HOME WEED HOME

      Comment

      • RoccoSmokes
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 111

        #4
        Re: Dame?

        Ja zijn deze duidelijk om te zien of het een vrouwtje is, meer licht.

        IMG_0122.jpgIMG_0120.jpgIMG_0119.jpgIMG_0118.jpgIMG_0112.jpg

        Comment

        • Cannabinowiet
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2016
          • 32

          #5
          Re: Dame?

          Op de vierde foto zie ik geloof ik twee calyxen zitten in de oksels, wellicht heb je een betere foto van de 'oksels'? Maar als dat het geval is is het een dame.

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            Re: Dame?

            lijkt op een vrouwtje,stuur over een week nog een foto
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • KAYA74
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 435

              #7
              Re: Dame?

              Yup...."she's always a woman to me"
              Met dank aan Billy[emoji6]

              GRTZ KAYA

              Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
              HOME WEED HOME

              Comment

              • RoccoSmokes
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 111

                #8
                Re: Dame?

                Oke bedankt allemaal, zal hier vgdweek nog een foto plaatsen, heb nog een kleine haze maar ben bang dat die niet goed gaat uitkomen kwa tijd.

                Comment

                • RoccoSmokes
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2016
                  • 111

                  #9
                  Re: Dame?

                  IMG_0658.jpg

                  Dit is duidelijk een dame toch, dit is m nu.

                  Comment

                  • TannPanda
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2016
                    • 52

                    #10
                    Re: Dame?

                    Ja, dat is een dame inderdaad!

                    Comment

                    Bezig...