Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RoccoSmokes
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 111

    #1

    Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

    Korting op 420shop
    Hey kwekers,

    ik heb hier nog mijn critical strike, heb m al aardig lang staan maar zoveel warmte is er niet meer, zou deze het nog kunnen halen of kan ik hier nog wat van af krijgen, hij moet nog een tijdje bloeien dus vroeg ik het af.

    IMG_0530.jpgIMG_0531.jpgIMG_0532.jpgIMG_0537.jpg
    Last edited by RoccoSmokes; 25 September 2016, 11:38.
  • Hoeloes
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2016
    • 1051

    #2
    Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

    Min. 8 wkn, afhankelijk van de soort.


    I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment

    • RoccoSmokes
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 111

      #3
      Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

      Oei 8 weken, gaat dat wel uitkomen met de kou. Ben bang dat ik hem op t laatst een beetje verkloot naja ik zal aankijken hoe en wat er gebeurt, moet ik deze plant gewoon lekker buiten laten en ze ding laten doen, of zou ik hem aan t einde wanneer t tekoud is binnen kunnen zetten?

      Comment

      • Gps
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 1988

        #4
        Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

        Als je binnen een lamp gebruikt wel. Of dat goed komt met de kou ligt vooral aan de soort die je hebt.
        Lets not criticize but legalize

        Comment

        • RoccoSmokes
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 111

          #5
          Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

          Kan ik ze later gewoon binnen onder een lamp zetten dan?

          Comment

          • Gps
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 1988

            #6
            Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

            Als het de juiste lamp is wel, en het je niet uitmaakt dat je hele huis naar wiet gaat stinken.
            Lets not criticize but legalize

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

              Gewoon buiten staan Tis een Plant die hebben niet snel koud hoor
              God was never on your side..

              Comment

              • batmeid
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 1317

                #8
                Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

                Bella zou jij sjaaltjes willen breien voor alle plantjes die nog tot november buiten in weer en wind moeten staan? Jij kan zo goed breien.
                sigpic it is just a flower

                Comment

                • Hoeloes
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2016
                  • 1051

                  #9
                  Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

                  Zijn die sjaaltjes ook in het groen verkrijgbaar? Anders vallen mijn planten zo op in de tuin. [emoji23]


                  I like it!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment

                  • RoccoSmokes
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2016
                    • 111

                    #10
                    Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

                    Haha sjaaltjes, lijk me meer wat voor de kinderen, ik laat de plant wel staan en zullen we zien of het goed uit komt, wat voor lamp zou ik moeten hebben ervoor Gps? Dat me huis naar wiet stinkt doet het sowieso al hah

                    Comment

                    • Gps
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 1988

                      #11
                      Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

                      Ik kweek zelf niet binnen, en weet niet veel van de lampen.
                      Wel weet ik dat er op dit forum genoeg te vinden is.

                      Ik wel wel dat je groei en bloei lampen hebt.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment

                      • RoccoSmokes
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2016
                        • 111

                        #12
                        Re: Hoelang zou deze nog moeten, iets te laat begonnen.

                        Ohh oke, dan zal ik sowieso nog wel wat vinden als het nodig is, maar je groeit zelf buiten, blijven wietplanten gewoon doorgroeien met kou dan, omdat ze op warmte groeien of gaat het wel alleen wat slomer?

                        Comment

                        Bezig...