autoflowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Meglow
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2011
    • 1374

    #46
    Re: autoflowers

    helemaal goed. Ik misgun je verder niks, maar ben blij dat je jezelf ff goed achter de oren hebt gekrabd.
    Verwacht overigens niet teveel van een kweek voor je raam in de herfst/winter.

    Comment

    • Hayz
      Stoner
      Member
      • Sep 2016
      • 24

      #47
      Re: autoflowers

      Ik vraag me alleen wel af. Waarom ze nog zo klein zijn.
      3 van de 4 zijn al meer dan 2 weken oud.
      Heeft het meerwaarde als ik de planten ga voeden met een vensterbank kweek.

      Comment

      • Meglow
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 1374

        #48
        Re: autoflowers

        Denk van niet, licht (intensiteit en aantal uren) is wat ze missen. Verder gaan de eerste weken altijd erg traag.
        Voeden zou ik lekker achterwege laten totdat ze er om gaan vragen, het eerst te zien aan bladproblemen.

        Comment

        • green farmer
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 359

          #49
          Re: autoflowers

          Ik zou nu niet al gaan bijvoeden dat zal in dit stadium meer kwaad doen omdat de plantjes nog nog jong zijn en al genoeg hebben aan de aarde waarin ze staan... het belangrijkste is licht en dat zullen ze niet veel gaan krijgen in de herfst/winter... leuk projectje maar verwacht niet dat je er wat te roken vanaf zal halen

          Comment

          • Hayz
            Stoner
            Member
            • Sep 2016
            • 24

            #50
            Re: autoflowers

            Hmm ik ben benieuwd. Het zijn autoflowers dus ze horen toch gwn te bloeien.

            Comment

            • Meglow
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2011
              • 1374

              #51
              Re: autoflowers

              ik denk ook wel dat ze gaan bloeien, maar gezien het gebrek aan langdurig (18uur) en intens licht zal je er niet veel rookbaars vanaf kunnen halen.

              Comment

              • Hayz
                Stoner
                Member
                • Sep 2016
                • 24

                #52
                Re: autoflowers

                Eerlijk gezegd blow ik niet eens meer. Het is gwn echt voor de lol. Maar het zou wel leuk zijn als er iets afkomt en het aan me maatjes te geven.
                En misschien rook ik van elk plantje een jointje om te kijken wat ik er van gebakken heb.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #53
                  Re: autoflowers

                  Onder de 10 uur licht komt je al snel aan negatieve netto fotosynthese. Dit wil zeggen dat de plant dan in het donker en overdag meer verbruikt aan respiratie (ademen en verbranden) dan dat ze op die tien uur licht aan energie kan aanmaken. Ze verbruikt dan dus meer dan ze aanmaakt. Verder zal het erg gaan strekken.

                  Dit resulteert dan in een groei en bloei stagnatie daar ze al alles nodig heeft om enkel te ademen, zwijgen van groeien of bloeien. Met 8 uur of minder licht gaat dat gewoon heel langzaam dood.
                  Last edited by FlintStoned; 15 October 2016, 05:57.

                  Comment

                  • Hayz
                    Stoner
                    Member
                    • Sep 2016
                    • 24

                    #54
                    Re: autoflowers

                    Update!

                    White Widow
                    20161015_013539.jpg

                    AK47
                    20161015_013549.jpg

                    PowerPlant
                    20161015_013600.jpg

                    Comment

                    • Hayz
                      Stoner
                      Member
                      • Sep 2016
                      • 24

                      #55
                      Re: autoflowers

                      Update:

                      White Widow AutoFlower
                      20161030_134854.jpg20161030_134859.jpg

                      AK47
                      20161030_134903.jpg20161030_134904.jpg

                      PowerPlant
                      20161030_134908.jpg20161030_134911.jpg

                      Ik vind de plantjes wel goed groeien alleen blijven ze aardig klein, hoort dit zo?

                      Comment

                      • Ronthebudman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2015
                        • 916

                        #56
                        Re: autoflowers

                        Door gebrek aan licht zullen ze niet zoveel groter worden vrees ik....

                        Comment

                        • Hayz
                          Stoner
                          Member
                          • Sep 2016
                          • 24

                          #57
                          Re: autoflowers

                          Maar als ze zo klein blijven kan der niet eens een top aan groeien. Haha

                          Comment

                          • Ronthebudman
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2015
                            • 916

                            #58
                            Re: autoflowers

                            Je moet ze wel laten staan. Ik vind het leuk om te zien wat het nou uiteindelijk gaat doen.

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #59
                              Re: autoflowers

                              Zoals reeds verteld:"Met 8 uur of minder licht gaat dat gewoon heel langzaam dood."

                              Comment

                              Bezig...