oogstrijp?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lancertje
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2016
    • 5

    #1

    oogstrijp?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    ik hoor en lees zoveel verhalen. Ik heb een buitenland, en helaas heb ik geen loep, maar wil graag weten of deze oogstrijp is. Ik heb een aantal foto's toegevoegd. Hoop dat het een beetje te zien is.

    Greetzz
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: oogstrijp?

    Nog lang niet.
    Wietplanten bloeien minstens een week of 8.

    Hoe bevalt je buitenland, welke heb je ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • lancertje
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2016
      • 5

      #3
      Re: oogstrijp?

      Woordcorrectie he haha. Buitenplant... het is een white widow (als het goed is)

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: oogstrijp?

        toch denk ik nog en week of 3 te vroeg oogsten mag je zeker, of dat wat opleverd, je pisstels zijn wit je top zit in fase vloei 1
        dat afbloeien moet nog komen buiten als niet rot word heb je gratisch wiet, let wel 3/5 word gewoon romnaman. buiten is gratisch mr buiten, binnnen kan je dat wat sturen buiten niet ghahahahahha, stomme lul ook dat je bebrnt,..

        Comment

        Bezig...