Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #1

    Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

    Korting op 420shop
    Te vroeg buiten geoogst uit nood, wat dan?

    decarbolizeren!
    Last edited by FlintStoned; 25 October 2016, 19:20. Reden: spelfout in titel
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

    Moet je daar heel topic voor open maken?
    God was never on your side..

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

      Is deze discussie dan verboden? decarboxyleer jij wel eens wiet?
      Is rauw consumeren slimmer? of bak je het beter eerst ff.
      Last edited by FlintStoned; 5 October 2016, 16:29.

      Comment

      • ikhebeennaam
        T.H.C. Master
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 512

        #4
        Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

        Decarboxyleren bedoel je.

        En sjah je moet wel anders merk je niets van je wiet

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #5
          Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

          Ik heb op advies van Flint 2 jaar geleden wat flutwiet in de koekenpan gegooid. Het werd wel iets beter.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Pirat
            Senior Stoner
            • Mar 2016
            • 48

            #6
            Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

            Ik leer steeds meer hier....

            Comment

            • RoccoSmokes
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 111

              #7
              Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

              En wat houd decarboxyleren in?

              Comment

              • Haze smoker
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2016
                • 871

                #8
                Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                Heb je dan ook wat meer info Flint ?
                of licht je een tipje van de sluier op
                heb namelijk geen idee wat het inhoud

                Comment

                • GHF
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2015
                  • 116

                  #9
                  Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                  Hier vind je een draai cursus, verschillende jointjes draaien en andere manieren van het innemen van cannabis zoals een verdamper


                  GHF

                  Comment

                  • Greyvol
                    Amazing Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 4719

                    #10
                    Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                    Best leuk topic toch?
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    • RoccoSmokes
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 111

                      #11
                      Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                      Bedankt dn weet ik dat ook

                      Comment

                      • FlintStoned
                        Banned
                        • Oct 2012
                        • 5580

                        #12
                        Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                        Als je het niet rookt en enkel zeeft. Ik heb wel meer te vertellen maar,... mischien is nieuwschierigheid en wat doe je nu eigenlijk ook een trigger, al dah voorgekauwde.

                        Bedoeling van dit topic was,.. pm alle manieren te verzamelen wat mensen doen met veel te vroeg geoogstew wiet ,.. of geripte wiet.

                        Comment

                        • Haze smoker
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2016
                          • 871

                          #13
                          Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                          Ben zelf wat aant zoeken geweest
                          1 uur op 100 graden zou idiaal moeten zijn als ik goed gelezen heb
                          nu mijn vraag kan dit ook nog met gecurde wiet ?
                          Wegens toprot te vroeg geoogst en nu na 1.5 maand curen proef je nog altijd erg de bladsmaak

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                            Na 6 weken curen is die ook nog lang niet optimaal natuurlijk
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #15
                              Re: Mad ik met 6 weken bloei buiten al oogsten?

                              nu mijn vraag kan dit ook nog met gecurde wiet ?
                              Wegens toprot te vroeg geoogst en nu na 1.5 maand curen proef je nog altijd erg de bladsmaak
                              Dat kan zeker alsnog. Normaal decarboxyleer je het als je het verbrand in je Joint he.

                              Als je te snel droogt dan sluit zich bladgroen op wat nog niet was afgebroken en dat geeft dan een mint achtige , scherpe smaak die de ware smaak van de strain overheerst.
                              Bladgroen heeft 10 x 24 uur donker nodig om geheel af te breken. Dit gebeurt enkel als er nog voldoende vocht in de afstervende plant zit. Daarom langzaam, koel en donker drogen.

                              De plant 2 a 3 dagen voor de oogst geheel donker zetten bevorderd natuurlijk de afbraak van het chlorofyl en worden de afbraakproducten hiervan nog door de plant afgevoerd. Zeker in de zomer bij lage LV is langzamer dan in 10 dagen vaak moeilijk. Dan helpt het 3 dagen donker zetten weleens.

                              Nadeel van donker zetten voor de oogst is dat je snel met een te hoge LV kunt komen te zitten en dat wil je zo vlak voor je oogst natuurlijk niet.

                              Dat ze meer hars gaan aanmaken als je ze voor oogst donker zet kan ik niet echt beamen maar het blancherend effect is er wel degelijk. Veel bittere groenten zoals witlof, smaken ook veel beter na blancheren.

                              Comment

                              Bezig...