Oogsten ja/nee

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • led
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 187

    #1

    Oogsten ja/nee

    Korting op 420shop
    Wat zouden jullie doen? Oogsten of een week laten staan?
    IMG_8260.jpg


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • KAYA74
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 435

    #2
    Re: Oogsten ja/nee

    En een "TOP"foto? ......dat levert meer antwoorden op....

    GRTZ KAYA

    Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
    HOME WEED HOME

    Comment

    • led
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 187

      #3
      Re: Oogsten ja/nee

      Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
      En een "TOP"foto? ......dat levert meer antwoorden op....

      GRTZ KAYA

      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk




      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Oogsten ja/nee

        Zolang ze rotvrij zijn laten staan ze zijn namelijk nog niet rijp.

        Comment

        • KAYA74
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 435

          #5
          Re: Oogsten ja/nee

          Mooi nog ff laten staan. ....
          Geduld is moeilijk. Kon ook niet wachten...heb een beetje spijt van vroege oogst.

          GRTZ KAYA

          Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
          HOME WEED HOME

          Comment

          • led
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 187

            #6
            Re: Oogsten ja/nee

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
            Zolang ze rotvrij zijn laten staan ze zijn namelijk nog niet rijp.
            Er begint hier en daar wel toprot in te komen


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • led
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2010
              • 187

              #7
              Re: Oogsten ja/nee

              Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
              Mooi nog ff laten staan. ....
              Geduld is moeilijk. Kon ook niet wachten...heb een beetje spijt van vroege oogst.

              GRTZ KAYA

              Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
              trichomes zijn wel melkwit.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment

              • KAYA74
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Apr 2016
                • 435

                #8
                Re: Oogsten ja/nee

                Ligt ook aan wat je zelf wilt;
                Milky geeft meer een up high
                Amber meer een body stoned
                Mij viel de high wat tegen, maar bij nadere inspectie (helaas na het omhalen) waren er nog aardig wat heldere trichomen )

                GRTZ KAYA

                Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                HOME WEED HOME

                Comment

                • led
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2010
                  • 187

                  #9
                  Re: Oogsten ja/nee

                  Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
                  Ligt ook aan wat je zelf wilt;
                  Milky geeft meer een up high
                  Amber meer een body stoned
                  Mij viel de high wat tegen, maar bij nadere inspectie (helaas na het omhalen) waren er nog aardig wat heldere trichomen )

                  GRTZ KAYA

                  Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                  Misschien doe ik nu een helft en volgende week. Of zou ik nog langer moeten wachten?


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: Oogsten ja/nee

                    Als er toprot in komt dan moet je wel oogsten. Rotte toppen eruit knippen en het gezonde nog even laten staan kan natuurlijk maar doorgaans rotten deze dan ook weldra.

                    Dus noodoogsten, meer zit er dan niet op. Als de trichomen nog clear zijn dan zit daar voornamelijk, het niet psychoactieve THC-COOH in, een voorproducht van de wel pschychoactieve THC die je eigenlijk wil.

                    N.B. de nachtvorst zal ook niet meer lang op zich laten wachten.
                    Weersverwachting goed in de gaten houden. elk uurtje zon is nu meegenomen maar elk topje rot ben je kwijt.

                    Wat je nog kan doen is die toppen decarboxyleren
                    Als je cannabis edibles, oliën of concentraten maakt, moet je je wiet decarboxyleren, anders word je niet high. Ontdek hier 3 verschillende manieren!

                    Comment

                    • KAYA74
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 435

                      #11
                      Re: Oogsten ja/nee

                      Toppen waar rot in zit eventueel oogsten en watercuren misschien.
                      De rest zou ik nog ff laten groeien zo te zien....tja...wat is wijsheid 😉

                      GRTZ KAYA

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                      HOME WEED HOME

                      Comment

                      • led
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 187

                        #12
                        Re: Oogsten ja/nee

                        Oorspronkelijk geplaatst door KAYA74
                        Toppen waar rot in zit eventueel oogsten en watercuren misschien.
                        De rest zou ik nog ff laten groeien zo te zien....tja...wat is wijsheid [emoji6]

                        GRTZ KAYA

                        Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk
                        Heb de beste toppen laten staan. Er kwam echt veel rot in. Alleen bovenin valt de rot mee en die zijn ook nog niet goed zo te zien. Heb gelukkig nog een mooie purple haze die het heel goed doet.


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                        Comment

                        Bezig...