Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trichomes clear of milky

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trichomes clear of milky

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,
    Waarschijnlijk een vraag die al duizenden maal gesteld is maar ik wou gewoon weten als ik juist zat of niet. Ik heb de indruk dat mijn trichomes al milky zijn maar wou gewoon eens jullie mening weten voor te zien dat ik wel juist zat. Alvast bedankt en sorry dat deze vraag nogmaals terug komt
    DSC_0003.jpgDSC_0002.jpgDSC_0001.jpg
    Met dat dit mijn eerste kweek is wou ik gewoon eens weten als ik het bij het juiste einde heb

    #2
    Re: Trichomes clear of milky

    Nou van die trichomen kan ik echt niks maken, veel te wazige fotos. Maar kan wel zien dat je pistels nog behoorlijk wit zijn dus, kan me bijna niet voorstellen dat je wiet al bijna klaar is, meestal kleuren deze op het eind buin. Maar dit blijft een gok uiteraard aangezien de verkleuring van pistels niet de meest betrouwbare manier is om te zien of je wiet al oogst klaar is.

    Dus met een zak microscoopje kijken, dat is gewoon het makkelijkst en goedkoopst en even op het forum zoeken hoe trichomen er uit zien per stage(clear,milky,amber) dan gaat het je vast lukken het zelf te beoordelen.

    KLIK HIER VOOR ALLE BELANGRIJKE LINKS NAAR INFORMATIE

    Comment


      #3
      Re: Trichomes clear of milky

      OK alvast bedankt voor jouw antwoord. En bedankt voor de link. Ben nog niet lang op deze forum dus het is nog een beetje zoeken hoe alles werkt en niet veel tijd dus...

      Comment


        #4
        Re: Trichomes clear of milky

        Neem effe tijd om wat nuttige dingen te lezen is immers zonde als je te vroeg oogst

        Comment


          #5
          Re: Trichomes clear of milky

          koop iets als klik en je weet het zeker
          Autoflowers 2016

          Comment


            #6
            Re: Trichomes clear of milky

            Zou zeker niet te vroeg willen oogsten, dit is mijn eerste keer dus zou het zeker graag op een goed einde brengen. Als beginnend hobby kweker stel ik soms veel vragen, en misschien ook soms onnodige vragen maar ik denk beter te veel vragen, dan te weinig en veel lezen natuurlijk ook. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Zal jullie zeker op de hoogte houden

            Comment


              #7
              Re: Trichomes clear of milky

              tapatalk_1441145712816.jpeg

              Comment


                #8
                Re: Trichomes clear of milky

                Thanks little dwarf voor de foto.

                Comment


                  #9
                  Re: Trichomes clear of milky

                  Het hangt een beetje van je soortje af maar als 70 tot 80 % van je toppen bruine haren heeft het tijd is ,lwil je optimaal dan is meten weten.als ik naar je laatste foto kijk zou ik nog even wachten.

                  Comment


                    #10
                    Re: Trichomes clear of milky

                    ik zit ongeveer ook in hetzelfde stadium, mij is ook gezegd nog minimaal een week wachten.20161012_140611.jpg20161012_140557.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: Trichomes clear of milky

                      De foto's van Rick zijn een duidelijk voorbeeld van pistils ("haren")in ieder geval nog lang geen oogsttijd.

                      Om verwarring te voorkomen : Pistils en trichomen zijn niet hetzelfde.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Trichomes clear of milky

                        Alvast bedankt voor al jullie antwoorden, ik had al gelezen dat je niet mocht voortgaan op de pistels want zoals qnq zegt dit kan door verschillende elementen komen zoals vochtigheid, aanraking etc. Alvast bedankt want dankzij deze forum en jullie hulp geraken we er meestal uit. Nu gewoon hopen dat we geen toprot zullen hebben.

                        Comment


                          #13
                          Re: Trichomes clear of milky

                          fijn je met de foto kunnen geholpen hebben Rastabwoy

                          Comment


                            #14
                            Re: Trichomes clear of milky

                            ik heb besloten om mijn planten dit weekend te gaan oogsten20161018_091543.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Trichomes clear of milky

                              Dus die is in 6 dagen van dit :



                              Naar dit gegaan ?



                              Dat doe je goed.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X