Bladeren doen raar
Collapse
X
-
-
Re: Bladeren doen raar
Hoeveel ml aan 9%? Wat is de verdunning? Merk?
Als het gewone voeding is en je hebt de dosering aangehouden zal het ws wel meevallen.
Je plant lijkt op een plant die ik heb gezien na een zware overdosis enkelvoudige stikstofmestkorrels van 23%. Vandaar mijn opmerking over stikstof.
En is je gieter 2 of 10 liter?Comment
-
Re: Bladeren doen raar
Yep, je zou zeggen dat het gevroren heeft, maar dat heeft het niet, dus gok ik op verzopen.
Stikstof ben ik wat minder zeker over, de kleuren op de foto zijn wat moeilijk maar ik vind ze er niet overdreven donker uit zien.
Toch ligt het ook voor de hand, want waarom zou je zoveel stikstof voeren in de bloei ?
Maar in dat geval heb je eerder al wat kenmerken genegeerd.
De wortels kunnen niet beschadigd zijn ?
Bladproblemen: helpdeskComment
-
Gasten
Re: Bladeren doen raar
Er is wel degelijk nachtvorst geweest op 6 oktober en heel vervelend
als je dan een soortje hebt staan die er niet tegen kan met dit als resultaatComment
-
Gasten
Re: Bladeren doen raar
Het zakt niet gelijk in mekaar, dit duurt een X aantal dagen voordat hij er bijhangt zoals hij nu doet.Comment
-
Re: Bladeren doen raar
En, leven je planten nog?Comment
-
Comment
-
Re: Bladeren doen raar
11 augustus was het rond het vriespunt in ons land. zoon ene koude nacht ken je plant wel behoorlijk nekken hoor.Yep, je zou zeggen dat het gevroren heeft, maar dat heeft het niet,
leuke oogst strouwens, beter dit dan de sjop geheheh genieten maar.Comment









Comment