Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer buiten kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer buiten kweken

    Korting op 420shop
    Ik zou een aantal plantjes buiten willen zetten maar heb hier totaal geen ervaring mee... Ik heb al wel wat gelezen op verschillende forums.

    Ik heb dit gekocht bij een online seedshop:

    1 x Big Bang Gefeminiseerd (5 zaden) Greenhouse
    1 x Top Grow Box Terra

    Is er verder nog iets dat ik nodig heb?
    Ik zou de planten in potten willen zetten. Moeten deze 's nachts volledige duisternis hebben of mogen deze gewoon buiten blijven staan? En welke grond is het meest geschikt?

    #2
    Re: Eerste keer buiten kweken

    (quote) Moeten deze 's nachts volledige duisternis hebben of mogen deze gewoon buiten blijven staan? (guote)

    Deze kunnen gewoon buiten blijven staan, je moet wel opletten met lichtvervuiling: straatverlichting, een spot die je tuin verlicht, licht van in huis dat door de ramen naar buiten schijnt savonds indien je geen rolluiken hebt kunnen er voor zorgen dat je plant niet in bloei gaat. (de plant schiet in bloei als de dagen korter worden, in theorie op 12 uur licht per dag. Indien ze meer licht krijgen door lichtvervuiling kan het zijn dat ze gewoon verder blijven groeien en er dus geen wiet op komt) wou het toch even uitleggen maar mss wist je dit al.

    succes ermee!

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer buiten kweken

      Bedankt voor het advies! Ik had nog een aantal vragen..
      De zaadjes zijn ontkiemd en ik heb ze in potten gezet. Nu bij die box met al die producten zit een schema, moet ik nu al beginnen bij week 1 met de meststoffen of is dat nog te vroeg?
      Dit is het schema:
      http://www.dutch-headshop.com/extra_...w-schedule.pdf

      Bedankt alvast!

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer buiten kweken

        Je begint met een lichte dosis voeding, je plantje is nog veel te klein om direct een grote dosis voeding te krijgen. Je bouwt die langzaam op zodat je achter een week of twee op volle dosis zit.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X