Oogsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • connnie
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Mar 2016
    • 17

    #1

    Oogsten

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Wanneer ik met mijn microscoopje naar de toppen van mijn Early Skunk kijk, zie ik dat veel trichomen al milky gekleurd zijn. Echter zijn de pistels op de toppen nog bijna allemaal wit. Kan dit kloppen? En moet ik dan al oogsten?

    Hieronder wat foto's zonder microscoop
    IMG_5749.jpgIMG_5751.jpgIMG_5780.jpg
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Oogsten

    Nope die mag nog wel paar weken hoor
    God was never on your side..

    Comment

    • connnie
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Mar 2016
      • 17

      #3
      Re: Oogsten

      Ze wordt wel geler en geler

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #4
        Re: Oogsten

        Ik denk dat je van boven naar beneden naar de trichoombol kijkt. Ik bedoel kijkrichting oog---> trochoombol->stichoomsteeltje-> blad. Dan kijk je dus door de nog doorzichtige harsbol tegen de witte schijfcellen aan die aan het eind van de trichoomsteel zitten en lijken de trichomen dus optisch wit maar zijn nog clear.

        Kijk je dwars door de trichoombol, dus over het blad heen, dan zul je zien dat die trichomen aan de onderzijde een wit gedeelte hebben ( de schijfcellen) maar dat de bol zelf nog doorzichtig is.

        Comment

        • connnie
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Mar 2016
          • 17

          #5
          Re: Oogsten

          Aha, ik snap je Flintstoned. Zal morgen eens vanaf de zijkant kijken dan.

          Comment

          • connnie
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Mar 2016
            • 17

            #6
            Re: Oogsten

            toppie.jpgbijna klaar

            Comment

            • ScoobyPorsche
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2016
              • 155

              #7
              Re: Oogsten

              Toppie toppie Connie.

              Comment

              • connnie
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Mar 2016
                • 17

                #8
                Re: Oogsten

                Thanks Scooby! Wat denken jullie ervan, bijna oogstklaar toch?


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                Comment

                • connnie
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2016
                  • 17

                  #9
                  Re: Oogsten

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                  Nope die mag nog wel paar weken hoor
                  Hoe ziet ze er nu uit?


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: Oogsten

                    We krijgen een ander weerbeeld de komende week. Ik zou deze morgen nog de mooie dag gunnen en dan oogsten. Op ambers moet je buiten, in de herfst niet gaan zitten wachten. Als het merendeel van de trichomen milkey is mag dat gerust om.

                    Comment

                    • connnie
                      Junior Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Mar 2016
                      • 17

                      #11
                      Re: Oogsten

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                      We krijgen een ander weerbeeld de komende week. Ik zou deze morgen nog de mooie dag gunnen en dan oogsten. Op ambers moet je buiten, in de herfst niet gaan zitten wachten. Als het merendeel van de trichomen milkey is mag dat gerust om.
                      Dat idee had ik ook. Hangt inmiddels te drogen


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      Bezig...