Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse vlek op hoofdstam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse vlek op hoofdstam

    Korting op 420shop
    Dag iedereen,
    Ik heb zojuist een paarse vlek ontdekt op mijn hoofd stam op de plek van een zijstengel.
    Is dit ernstig of niet.
    DSC_0001.jpgDSC_0001.jpgDSC_0003.jpg

    #2
    Re: Paarse vlek op hoofdstam

    Niet zo druk om maken, paarse stelen zie je wel vaker met koude of stress.

    Comment


      #3
      Re: Paarse vlek op hoofdstam

      Van die paarse stengels wist ik, maar ik wist niet dat dit ook op de hoofdstam kon gebeuren. Ik heb blad afgetrokken en heb per ongeluk een vel van de hoofdstam getrokken. Hoop dat het geen kwaad kan ivm schimmel.
      Alvast bedankt

      Comment


        #4
        Re: Paarse vlek op hoofdstam

        Dit paars is niet van de kou maar van een stikstoftekort.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...4477#post64477

        Comment


          #5
          Re: Paarse vlek op hoofdstam

          Deze plant moet nog ongeveer 2weken staan, dus ik was juist begonnen met het spoelen van mijn aarde.
          Mag ik het gewoon zo laten?
          Last edited by Rastabwoy; 21 October 2016, 20:07.

          Comment


            #6
            Re: Paarse vlek op hoofdstam

            Zeker niet meer voeden nu. Gewoon laten staan nu. Elke dag dat je nu rotvrij meepakt is meegenomen dus zeker enkel op water verder.

            Comment


              #7
              Re: Paarse vlek op hoofdstam

              Zal ik zeker doen flintstoned. Ik moet zeggen dat ik veel fouten gemaakt heb tijdens mijn eerste kweek, zeer veel zelfs maar ik denk dat ik wel veel bijgeleerd heb voor mijn volgende buiten kweek. Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ik zover geraakt ben. Nu gewoon bidden voor geen rot en goede pot.

              Comment


                #8
                Re: Paarse vlek op hoofdstam

                Je eerste kweek zien als een leerkweek is de juiste instelling. Succes met de afbloei, knippen en curen. Tot een bruikbare oogst komen is idd een hele prestatie.

                Comment


                  #9
                  Re: Paarse vlek op hoofdstam

                  Dank u wel flintstoned, inderdaad mijn eerste kweek is misschien niet ideaal, maar ben al blij dat er iets aankomt,misschien wel niet zo'n grote en dikke toppen als jullie, maar het belangrijkste voor mij is de kwaliteit en niet zozeer de hoeveelheid. Ik heb nog een goede week te gaan alvorens te knippen, daarna rustig laten drogen, curen voor nog een betere smaak en een lekkere high. We zullen zien, wie niet waagt, niet wint.
                  Alvast bedankt voor alle hulp grtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X