zelf kweken dichtbij n bos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kennyibanez
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 43

    #1

    zelf kweken dichtbij n bos

    Korting op 420shop
    ik was dus van plan om zelf te kweken
    nu thuis gaat niet in de tuin ofz want ik heb kleinere broers en zussen (woon nog thuis)
    dus ik heb op ongeveer 100meter van bij mij thuis een bos
    zou het mogelijk zijn om daar te kweken, en zoja wat moet ik ongveer almaal doen om ongedierte tegen te gaan?

    en is het aan te raden om er een soort van doorzichtig hok over te bouwe of is dit niet nodig?

    kan ik na het ontkiemen direct in volle grond planten of gaan er ng dingen aan vooraf?

    ik woon in belgie, wou dit even vermelden
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: zelf kweken dichtbij n bos

    als je in het bos gaat kweken zou ik er geen soort serre over bouwen want anders kunnen andere mensen het ook zien staan! je kan je ontkiemt zaadje zeker gewoon in de grond stoppen maar ik zou toch een put graven en daar batmix in doen of royal mix! tegen ongedierte kan je eigenlijk weinig doen in een bos,je kan de planten wel eens gaan bespuiten met bayer voor spint enz...

    grtzz

    Comment

    • drunkenmonkey
      Retired
      • May 2009
      • 20

      #3
      Re: zelf kweken dichtbij n bos

      Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
      als je in het bos gaat kweken zou ik er geen soort serre over bouwen want anders kunnen andere mensen het ook zien staan! je kan je ontkiemt zaadje zeker gewoon in de grond stoppen maar ik zou toch een put graven en daar batmix in doen of royal mix! tegen ongedierte kan je eigenlijk weinig doen in een bos,je kan de planten wel eens gaan bespuiten met bayer voor spint enz...

      grtzz
      een serre valt nog meer op dan wat groene plantjes toch ?
      @topicstarter ,dit ben ik ook van plan :p ( woon trouwens ook in belgie)
      Maar ik vrees dat het nog te slecht weer is ( hele dag geregent vandaag +harde wind)

      Comment

      • kennyibanez
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2009
        • 43

        #4
        Re: zelf kweken dichtbij n bos

        @drunkenmonkey
        welke zaadjes heb je? en wanneer begin jij eraan?
        dan kunnen we samen kijken hoe ver we staan demijn zijn net besteld t zijn lemon skunk geworden
        dus zal wel zien, ben trouwens van plan om er één zelf op te kweken in k klein kastje op zolder

        thnx

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          Re: zelf kweken dichtbij n bos

          @ drunkenmonkey:

          als je in het bos gaat kweken zou ik er GEEN soort serre over bouwen
          lol...

          grtzzz

          Comment

          • drunkenmonkey
            Retired
            • May 2009
            • 20

            #6
            Re: zelf kweken dichtbij n bos

            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator
            @ drunkenmonkey:



            lol...

            grtzzz
            zonder serre heb je last van insecten , konijnen , vossen etc :o
            + met een serre zullen de plantjes beter groeien ( meer warmte etc)
            kzou nie weten hoe ik het zonder een tentje zou moeten doen?ideetjes?

            Comment

            • Derooie2
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 107

              #7
              Re: zelf kweken dichtbij n bos

              Heb je deze link al bekeken ivm met guerilla kweken? Staan nuttige dingen in!
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t2962.html

              Ik zou als ik jou was GEEN serre of iets dergelijks gaan bouwen. Dit kost te veel tijd en werk.
              Ook heb je dan Veeeel meer kans om ontdekt te worden dan wanneer je alleen een paar plantjes zet.

              Groete

              Comment

              • drunkenmonkey
                Retired
                • May 2009
                • 20

                #8
                Re: zelf kweken dichtbij n bos

                ja maar ik bedoel geen serre van 2m hoog hé ..
                één van 50cm ..zodat de planten sterk genoeg zijn voor de wind etc
                @ kenny , ik heb
                ams
                thechurch
                & maroc x afghan besteld

                Comment

                • CelisMan
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 561

                  #9
                  Re: zelf kweken dichtbij n bos

                  Kerel gij hebt een paar weken geleden exact dezelfde vragen gesteld:p
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  • janleuri
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 1131

                    #10
                    Re: zelf kweken dichtbij n bos

                    Groei ze eerst een week of 3 voor in een potje.

                    Zorg dat ze tijdens het voorgroeien veel direct licht krijgen zodat ze zich niet gaan strekken.


                    Zorg dat er een open plaats is in het bos zodat ze veel zon krijgen. of zet ze aan de rand van het bos (uiteraard de zonnekant) de kant waar de zon om 12 uur smiddags dus recht op schijnt.

                    Serre is nie nodig, een beetje wind kunnen ze wel tegen. plaats er draad rond die je gedeeltelijk in de grond stopt tegen de konijnen. potjes met slakkenkorrels naast je planten zetten zodat de slakken je plantjes niet af eten.


                    Stel jezelf altijd de vraag of het bos gebruikt word voor iets, vb: jacht, wandelaars....


                    succes

                    Comment

                    Bezig...