Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer

    Korting op 420shop
    jow ik ben een noob op gebid van planten kweken

    1. ik heb dichtbij mij thuis een bos, kan ik daar planten in volle grond kweken?

    2. is het mogelijk om na het ontkiemen direct in volle grond te planten?

    3. wat heb ik almaal nodig om ongveer 5 planten te kweken in volle grond (in het bos ofz)

    4. is het nodig om er soort van doorzichtig hok over te bouwen of niet?

    5. moet ik bemesten als ik in volle grond plant?

    yhnx

    #2
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...g-p-t1435.html
    Maar je kan het ook heel simpel doen, eentje van plxiglas bouwen... Maar ik denk eigenlijk niet dat je dat nodig hebt... Je moet gwn van buitenkweek niet al teveel opbrengst verwachten (oppassen dat ik hier geen fanatieke buitenkweekers op mn dak krijg)
    5. eigenlijk niet nee, heb er niet zoveel ervaring mee, maar als je je plantje op een vruchtbaar stukje zet (denk aan de brandnetels) dan heb je dat volgens mij niet nodig... Misschien wat bloeisupplementen, maar voor de rest...

    Hoop dat je er wat aan hebt, Peacah!
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #3
      Re: 1ste keer

      Hoi
      je kan het ook heel makelijk doen hoor.

      1 ja als het vruchtbare grond is kan je daar planten neer zetten zorg voor zon en liefst in buurt van brand netels plaatsen.

      2Ja je kan na het ontkiemen gelijk in volle grond plaatsen als je dat wil

      3 Je hebt 6 zaadjes of stekjes nodig ik zou gaas mee nemen en er om heen doen zo dat er geen dieren bij kunnen goed in graven.

      4 Hokje van gaas zou slim zijn voor konijnen enz.

      5je kan de grond voor mesten info daar over kan je hier vinden bij gurila kweek.

      En een goede buiten kweek kan je ook flink wat op leveren hoor
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: 1ste keer

        ja weet je, tis u eigen beslissing... Ik zou ook wel gaan voor je idee, maar eigenlijk wilt hogere prijs absoluut niets zeggen over de kwaliteit... Miss dat je de verpakking ofzo kan posten? Daar kan je meestal ook wel uit afleiden wat voor kwaliteit het is...

        Is er geen mogelijkheid dat je een tl-buis voor een weekje ergens kan zetten? Met je plantjes eronder? Dan heb je dus X aantal potjes nodig, een armatuur en een lamp, wat kost je dat ik denk iets van een 20 euro, en voor de rest van je kweek ga je sowieso niet al te veel moeten uitgeven

        Peacah!
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment


          #5
          Re: 1ste keer

          je kan ook gewoon je zaadjes in potjes doen en gewoon binne ontkiemen en potjes buiten zetten of voor het raam tot ze uit komen en dan in bos plaatsen en tl is niet persee nodig nu.
          Groetjes Sandra
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: 1ste keer

            en weet er iemand of ik die in belgie woon ook mag en kan bestellen van dutch-headshop.com? zijn er hier belgen die daar al besteld hebben?
            en geen problemen met douane ofz?

            thnx

            Comment


              #7
              Re: 1ste keer

              Oorspronkelijk geplaatst door borrelnoot
              Ik was van plan om uit bij growshopalien te kopen en dan de nirvana zaadbank dus sowieso geen troep hoor.

              Maar heb ik meer kans op slagen wanneer ik de zaadjes binnen laat uitkomen en dan buiten neerzet als ze een paar cm groot zijn? Dit wel zonder lamp erboven, ik woon namelijk nog thuis en mn ouders zullen dat niet zo cool vinden

              Met die zaadjes weet ik trouwens niet zo goed welke ik zou moeten nemen, ik dacht aan Hollands Hope maar een beetje variatie is welkom. Welke raden jullie mij aan om in deze zaadbank te kopen?
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment


                #8
                Re: 1ste keer

                euh, wat ik wel weet, is dat je die lowryders echt super ver van je andere plantjes moet planten, want die sporen gaan over anders op je wiet-producerende plantjes...
                En waar om pak je lowryders? en als je gefeminised zaad pakt, en je plantje wat pest (wat beter gaat in een gecontroleerde omgeving als n kweekhok) dan kun je hermafrodiet-zaadjes bemachtigen, ook grote kans op vrouwelijke zaadjes heb ik mij laten vertellen...
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste keer

                  ja dat moet wel lukken inderdaad
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  Bezig...
                  X